چگونه باغ ویلا را با تنه درخت طراحی کنیم؟

اکثر ما وقتی با تنه دختان رها شده در گوشه باغ ویلا ها مواجه میشویم تصور میکنیم که این تنه درختان کارکرد دیگری جز هیزم شدن برای شومینه ندارند که این تصور کاملا غلط است شما میتوانید با استفاده از تنه درختان باغ ویلای خود را با کمترین هزینه دیزاین کرده و این افتخار را داشته باشید که این طراحی آفریده دست خود شما باشد.
1.شما میتوانید با استفاده تنه درخت نیمکت های چوبی زیبا و مقرون به صرفه ساخته و آن ها را وسط باغ ویلا جایگذاری کرده تا نمای زیباتری را به باغ دهد.کافیست دو تنه درخت با ارتفاع یکسان و یک ورقه ی چوبی مسطح داشته باشید.
2.راه روهای چوبی نمای بسار شکیلی به باغ ویلا میدهند.تنه درخت را با قطر حداکثر 10 سانتی متر بریده،سپس با تکه های به دست آمده در میان زمین چمن کاری شده راه رویی چوبی درست کنید.
3.با استفاده از یک تنه درخت نسبتا باریک تاب درست کنید.
4.ساخت آلاچیق با استفاده از تنه درخت کار بسیار ساده اما در عین حال بسیار جذاب است.یک آلاچیق چوبی که ساخته دست خودتان است وسط باغ ویلا نمای بسیار زیبایی خواهد داشت.
5.زیباترین طرحی که میتوان به تنه درخت داد همین است تنه درخت را برش بزنید وشکاف های مناسب بر روی آن ایجاد کنید و درون آن را تا میتوانید خالی کنید و از آن برای نورپردازی های شبانه استفاده کنید.
6.درون تنه درخت را تا میتوانید خالی کنید و در آن گل و گیاه پرورش دهید تنه درختان میتوانند گلدانهای بسیار زیبایی باشند.
ساخت همه این ها بسیار ساده بوده فقط کافیست کمی حوصله به خرج دهید و از نهایت خلاقیت خود استفاده کنید.