داربست باغی

داربست باغی:

برای ایجاد داربست باغی در نمای ساختمان و باغ ویلای خود می توانید از وسایل ساده مانند چوب و فلز استفاده نمایید در واقع داربست باغی نقش یک نقطه کانونی را ایفا می کند، در این مقاله چندین ایده برای تزئین دیوار حیاط و باغ را مطرح می کنیم:

1. نرده های باغ ویلای خود را زیباتر کنید.

استفاده از داربست باغی در نرده ها و میله های محوطه حیاط و باغ ویلای شما، علاوه بر این که امنیت باغ ویلای شما را در شهریار افزایش می دهد  تاثیر زیادی در زیبایی محوطه دارد. برای جدا کردن فضای حیاط و محوطه بیرون در بیشتر مواقع نرده به کار برده می شود در صورتی که شما می توانید به جای این کار از داربست های دیواری و گیاهان بالارونده برای افزایش حریم خصوصی خود استفاده کنید.

2. به نمای ساختمان خود جلوه ی ویژه ای بدهید.

نمای ساختمان ها و سایبان هایی که برای باغ ویلا به کار برده می شوند معمولا زیبایی خاصی ندارند و تمیز کار نمی شوند به همین دلیل استفاده از داربست های باغی زیبایی و جلوه ویژه ای را به محیط می دهد.

3. به بالکن کوچک خود جلوه یک باغ را ببخشید.

رنگ سبز، محوطه و فضا را حتی در صورتی که در حیاطی کوچک و یا بالکن باشد، زیباتر و دلنشین تر میکند.شما می توانید با تهیه چندین گلدان رنگی زیبا و استفاده از داربست های دیواری و به کار بردن خلاقیت در چیدمان، حیاط کوچک خود را نقطه کانونی برای جلب توجه قرار دهید، با کمک این کار می توانید در نمای بیرونی حیاط و یا تراس خود نیز تاثیر ویژه ای بگذارید.

4.  داربست باغی ابن قابلیت را دارند که دیوارهای بسیار عریض را بشکنند.

همچنین باید بدانید که وجود گیاهان بالارونده و داربست باغی در فضا و روی دیوارهای عریض خانه یا باغ شما می توانند جلوه خیره کننده ای ایجاد نماید.

5. داربست های باغی میتوانند به فضاهای محدود بعد بخشیده و نمای بهتری ایجاد نمایند.
با کمک داربست های باغی می توانید برای فضاهای  تنگ و باریک، و محدود خود ابعادی ترتیب دهید که کارایی آن را افزایش دهد.

املاک سها شما را در خرید باغ ویلا در محمدشهر و خرید باغ ویلا در ملارد توسط مشاوران با تجربه خود یاری می کند.