انواع سایبان

برای فضای بیرون باغ ویلا چه سایبانی مناسب است ؟

فصل بهار و هوای بهار ، رشد گیاهان ، گل ها و شکوفه درختان و نم نم باران و بوی چمن زار و گل ها همه ترغیبتان می کنند به فضای باز بروید و از این هوای بکر لذت ببرید و احساس شادابی و جوانی به شما دست می دهد . حال برای اینکه به راحتی زیر نم نم باران نشسته و از هوای آزاد استفاده کنید می توانید در فضای بیرون باغ ویلا از سایبان استفاده کنید که در زیبایی طراحی فضای باغ هم مؤثر است . حال برای اینکه بدانیم چه سایبانی برای باغ شما مناسب است باید نسبت به چیدمان و نوع آن آگاهی داشته باشیم که در اینجا برایتان توضیح خواهیم داد .

  • سایبان چتری 

وقتی از سایبان صحبت می کنیم ، اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد ، سایبان چتری است چراکه این سایبان قابلیت باز و بسته و جدا شدن را دارد و برای فضای کوچکی چون ایوان و یا بام ساختمان مناسب است زیرا به راحتی می توان آن را هنگام نیاز استفاده و سپس جدا کرد.

                                                                                    

  •  سایبان پارچه ای 

این نوع سایبان در انواع و اقسام پارچه عرضه می شود و در مواردی چون سایبان استخر در فضای باز باغ ویلا یا گاهی به عنوان سایبان برای ماشین ها استفاده می شود . این نوع سایبان به دلیل سازه های پارچه ای متفاوت دارای انعطاف می باشد و به سادگی به اشکال مختلف در می آید .

                                                                                   
  

 

  • سایبان برقی 

 یکی دیگر از سایبان ها ، سایبان برقی است که برای بام های سبز یا برای اطراف استخر باغ ویلاهای شهریار و ملارد مناسب است و به وسیله ریموت می توان آن را به سادگی تحت کنترل در آورد . 

                                                                                

  • سایبان حصیری 

این نوع سایبان نسبت به دیگر سایبان ها از لحاظ قیمت مناسب تر است و با هزینه ای مناسب می توان فضای بیرونی باغ ویلا را با سایبانی زیبا تزئین کرد و در فصل بهار نیز با وجود سایبان از هوای آزاد بیشتر لذت برد . این نوع سایبان معمولا در کنار آلاچیق قرار می گیرد و در خزان و فصل برگ ریزان نمی توان از آن استفاده کرد .