بهترین راهکار فرار از آلودگی هوا با خرید ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار و همچنین مناطق اطراف آن در غرب تهران می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فرار از مشکل این روزهای استان تهران یعنی "آلودگی هوا" باشد.
در این روزها که آلودگی به اوج خود رسیده است و یک روز زیاد می شود و یک روز کم و آورنده ی بیماری ها و مشکلات فراوانی است، با خرید باغ ویلا در شهریار می توانید از دست مشکل بزرگی به نام آلودگی خلاص شوید و از بیماری های بسیاری خود را دور نگه دارید.

دلایل خرید ویلا باغ در شهریار

دلایل متعددی وجود دارد که می تواند  فرد را به سمت خرید ویلا در شهریار سوق دهد. حتما تا به حال در مورد آب و هوای یک شهر و یا شهرستان شنیده اید که تا چه اندازه می تواند مطلوب باشد. با خرید ویلا باغ در شهریار می توانید این آب و هوای خوب را تجربه کنید و از هر آلودگی به دور باشید.
شهریار به تهران نزدیک تر است و از مسیر کم ترافیکی برخوردار می باشد. این دو می توانند از دلایل انتخاب شهریار برای خرید و یا سکونت در ویلا در این مناطق باشد.

دلایل خرید ویلا باغ در شهریار

آب و هوای شهریار

چند سالی است که ساخت ویلا در شهریار و منطقه های اطراف تهران به اوج خود رسیده است و این ویلاها به افرادی که قصد خرید باغ ویلا را دارند، فروخته می شود. شهریار یکی از مناطقی می باشد که دارای بهترین آب و هوا است و به نوعی تنفس در آن جا باعث آرامش روانی فرد می شود. به شهرستان شهریار ریه تنفسی تهران نیز گفته می شود. آب و هوای مناطق ویلایی شهریار یکی از دلیل اصلی افراد برای شروع ساخت و ساز و یا خرید باغ ویلا می باشد. زیرا در این روزهای پر از آلودگی هوا افراد به دنبال مکانی هستند که به دور از هرگونه آلوده بودن هوا باشد و بتوانند روند یک زندگی سالم را دنبال کنند. پس می توانند با توجه به  خوش آب و هوا بودن یک منطقه و همچنین طبیعت بکر و زیبا،  خرید ویلا در شهریار را برای خود در اولویت قرار دهند.

باغ ویلا در کردزار

از قدیمی ترین مناطق باغی که در شهریار واقع شده است، می توان به کردزار اشاره کرد. این منطقه به علت آب و هوایی که دارد منبع میوه های تابستانی و دیگر میوه ها می باشد. به همین دلیل موجب شده است که ساخت باغ ویلا در کردزار توسط افراد مختلف مورد توجه قرار گیرد. به طوری که خرید باغ ویلا در کردزار را به هر مکان دیگری ترجیح می دهند.

باغ ویلا در کردامیر

کردامیر یکی از روستاهای شهریار می باشد که از سرسبزی بالایی بهره مند می باشد. دلیل این سرسبز بودن آب و هوای خوب  این منطقه است. روستای کردامیر منبع غنی از اراضی کشاورزی نیز است. تمام این دلایل باعث شده است که مردم برای ساخت و خرید ویلا باغ در شهریار به این مکان خوش آب و هوا رجوع کنند. کردامیر در فاصله ی کمی از تهران و کرج قرار گرفته است به همین دلیل رفت و آمد و دسترسی به شهر های مجاور آن بسیار آسان می باشد.

خرید باغ ویلا در مناطق کردزار و کردامیر شهریار

مزیت های منطقه ی شهریار برای انتخاب و خرید ویلا

خرید باغ ویلا در شهریار دارای مزیت های بی شماری است که شاید هر کسی به آن ها آگاه نباشد. اگر از بحث آب و هوای این منطقه بگذریم به ویلاهای لوکسی می رسیم که در این منطقه بسیار فراوان است. از بهترین نمونه باغ ویلاها در این منطقه ساخته می شوند. همیشه باغ ویلا لوکس مورد توجه همگان بوده است، پس معماران و مهندسان زیادی به طراحی اینگونه ویلاها در شهریار پرداخته اند. افرادی که تمایل به خرید باغ ویلا در شهریار و یا خرید ویلا در اطراف تهران دارند می توانند از یک باغ ویلا لاکچری به دلیل امکانات و زیبایی بالا بهره ببرند.
مزیت های این منطقه فقط به داشتن ویلاهای زیبا محدود نشود. شهریار دارای باغ های زیادی می باشد و هر ساله تولید کننده ی انواع زیادی از میوه های محبوب و خوشمزه بخصوص در فصل بهار و تابستان است. از این میوه های گوناگون می توان به مواردی همچون زردآلو، گیلاس، گوجه سبز و... اشاره کرد. شهریار را می توان یکی از قطب های میوه در ایران دانست. پس می توان علاوه بر سکونت در ویلا به باغ داری نیز مشغول بود. این ویژگی یکی از دلایل اصلی افراد برای خرید باغ ویلا در شهریار  نیز به شمار می رود.
شهریار به شهرهایی همچون کرج و تهران نزدیک می باشد. این دو شهر دارای منابع و امکانات و مراکز رفاهی فراوانی هستند. به همین دلیل دسترسی راحت به این دو مکان وجود دارد و در یک مسیر کم ترافیک می توان بین این دو شهر رفت و آمد کرد.
تمام این ویژگی ها دلایلی می باشد که می تواند انسان را مجاب به خرید باغ ویلا کند و همچنین یک گزینه ی مناسب برای سکونت دائمی  در این منطقه باشد و به دوز از آلودگی های هوا این روز های تهران زندگی را سپری کند.

شهرک های ویلایی شهریار

شهریار دارای تعداد زیادی از شهرک ها  و مجموعه های ویلایی می باشد که تمامی آن ها در حال نوسازی هستند. تمامی این شهرک ها از بافت طبیعی برخوردار می باشند. این شهرک های ویلایی دارای امکانات و قابل قبولی و با داشتن نگهبانی های 24 ساعته دارای امنیت خوبی نیز هستند؛ به همین علت انتخاب شهرک های ویلایی شهریار برای سکونت  هم می تواند گزینه خوب و پ مناسبی برای خرید ویلا در این منطقه باشد.
ویلا های واقع در شهریار از نمای زیبایی برخوردار می باشند. به همین علت در هر فصلی از سال متقاضی های زیادی دارند. متراژ متفاوت و امکانات متنوع و خاص این ویلاها می تواند توجه هر خریداری را به خود جذب کند.

امکانات و ویژگی های  ویلاها و باغ ویلا ها در منطقه شهریار

امکانات ویلاهای واقع در شهریار

هر آنچه برای یک زندگی عادی در عین حال لذت بردن از آن مورد نیاز است، در ویلاهای شهریار موجود می باشد. این ویلاها با داشتن بهترین امکانات توانسته اند طرفداران  زیادی برای خرید داشته باشند. انشعابات قانونی از جمله آب، برق، گاز، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز، نورگیرهای عالی، امنیت بالا و... از جمله مواردی می باشد که در این باغ ویلاها به کار برده شده است. این ویژگی ها مواردی می باشند که مشتریان  برای خرید باغ ویلا در شهریار آن ها را مورد توجه قرار می دهند.

محبوب ترین مناطق شهریار برای خرید باغ ویلا

شهریار به علت آب و هوای ویژه و مطلوبی که دارد همیشه مورد توجه بسیاری از افراد حتی سلبریتی ها بوده است. شهریار دارای بافت های مختلفی از جمله بخش ویلایی، شهری و روستایی می باشد. در شهریار مناطق متعددی وجود دارند که بهترین گزینه برای ساخت ویلا یا خرید ویلا هستند. این مناطق شامل کردزار ، کردامیر که پیشتر توضیحاتی در مورد این مناطق داده شد، همچنین  ابراهیم آباد ، وحیدیه ، فردوسیه ، تیسفون، شهرک والفجر که قبلاً با نام زمرد ویلا معروف بوده  و... می باشد.
در کل اکثر افرادی که تصمیم به خرید باغ ویلا در شهریار می گیرند، ملاک اصلی آن ها آب و ها و طبیعت بکر آن جا می باشد. اگر قصد خرید ویلا را برای گذراندن اوقات فراغت در روزهای تعطیلی را دارید یا به دنبال ملکی هستید که بتوانید به دور از دقدقه ها  کلان شهر ها و آلودگی  وحشتناک این روز های آن به صورت دائم سکونت داشته باشید، ویلا  در شهریار را برای انتخاب به شما پیشنهاد می کنیم.
ویلاهای واقع در شهریار از طراحی و معماری مدرنی برخوردار می باشند و برای افرادی که علاقه فراوانی به تجملات دارند، انتخاب ویلا لاکچری در شهریار جزو برترین گزینه ها می باشد.
در مجموع تغییر سبک زندگی در این روزهایی که شاخص آلودگی به بالاترین حد خود رسیده است، امری واجب می باشد. هر فردی نیاز به آب و هوایی سالم دارد تا بتواند یک زندگی مفید و سالم را دنبال کند. باغ ویلا های شهریار و همچنین مناطق اطراف آن، این سبک زندگی را به شما هدیه خواهد داد.
می توانید با خرید باغ ویلا در شهریار و اطراف تهران یک زندگی متفاوت را برای خود بسازید و با بهترین حس ها به زندگی خود ادامه دهید.