معرفی شهرک تیسفون

شهرک تیسفون:

شهرک تیسفون یکی از شهرک های باغ ویلایی بسیار زیباست که در غرب شهرستان شهریار واقع شده است.این شهرک در جاده شهریار به ملارد، نرسیده به شهرک جعفریه می باشد که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.تقریبا تمامی 242 قطعه ای که در شهرک تیسفون وجود دارند، 1000 متری میباشند.کوچه باغ های شهرک تیسفون منظره ای رویایی را در این شهرک ساخته اند که مورد توجه خریداران باغ ویلا در غرب تهران قرار گرفته است.
این شهرک از ابتدای شکل گیری طرح باغ ویلایی داشته و بر همین مبنا میتوان با طی کردن مراحل اداری از شهرداری،مجوز ویلایی به متراژ600 متر در سه طبقه را احداث نمود.اکثر باغ ویلاهای ساخته شده در شهرک تیسفون از امکانات برابری برخوردار هستند.وجود استخر در محوطه باغ،اتاق خواب های مستر،محوطه سازی های زیبا و دلنشین،نورپردازی های حرفه ای و ..... از جمله امکاناتی هستند که در بیشتر باغ ویلاهای ساخته شده در تیسفون وجود دارند.
قیمت باغ ویلا در تیسفون بسیار متنوع میباشد چرا که کیفیت کوچه های شهرک تیسفون یکسان نبوده و باغ ویلاهایی که در کوچه هایی با کیفیت مناسب هستند به مراتب از قیمت بالاتری برخوردارند.کوچه هایی که به شهرک باغ ویلایی جعفریه ختم میشوند دارای قیمت پایین تری هستند.
املاک سها با داشتن فایلی کامل از باغ ویلاهای موجود در تیسفون شما را در زمینه خرید باغ ویلا در این شهرک یاری خواهد کرد.ما در املاک سها با کادری مجرب در زمینه خرید باغ ویلا در غرب استان تهران از جمله شهریار ،ملارد ومحمدشهر در خدمت شما عزیزان هستیم.