معرفی شهر شهریار

شهریار شهری در غرب استان تهران با جمعیت 641000 نفر است.شهرستان شهریار تا اواخر سال 68 یکی از بزرگترین بخش های شهر کرج بود.اما از آن سال به بعد بر اساس تصمیم دولت این شهر یک شهرستان مستقل شد .

خرید باغ ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار:

زمانی که ما حرف از یک منطقه سرسبز و خوش آب و هوا میزنیم در ذهن همه تصوری از شهرهای شمالی و منظره های زیبای آنجا می آید.در زیبایی غیر قابل وصف و خرمی این مناطق هیچ شک و تردیدی نیست اما املاک سها در شهریار قصد دارد تا شما را با منطقه دیگری از ایران که در دل تهران با آن همه شلوغی قرار گرفته است، آشنا نماید که اگر از نظر زیبایی و آب و هوایی از مناطق شمال بیشتر نباشد کمتر نیست.

این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران و همچنین سهولت رفت و آمد به یکی از قطب های قابل توجه جهت خرید و فروش باغ و خرید و فروش باغ ویلا تبدیل شد.

خیلی از مردم تهران و کرج خسته از ترافیک و آلودگی و شلوغی بیش از حد اواخر هفته را به سمت این مناطق خوش آب و هوا میروند البته خیلی از آنها ترجیح میدهند که کلا در همچین مناطقی زندگی کنند.

آب و هوای منطقه شهریار:

شهرستان شهریار دارای انواع باغ میوه و محصولات فراوان میباشد .آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع و دلچسب است چراکه این شهرستان به دلیل وجود قضای سبز و درختان زیبا به عنوان ریه استان تهران و نگین سبز شناخته میشود.شهریار دارای یک جریان هوائی ست که به نام باد شهریار شهرت یافته است. جهت وزش این باد در منطقه از غرب به شرق با اندکی تمایل به سمت جنوب است.همچنین در تاریخ آمده است که بادهای موسمی شهریار، بسیار شدت داشته اند و با برخورد با چهره افراد آن را سیاه میکردند اما امروزه نه از آن بادها خبری است و نه از مردمی که چهره هایشان بر اثر وزش باد سیاه شده باشد.

شهرک ویلایی در شهریار

ساخت و ساز و مسکن در شهر شهریار:

ویلا سازی و شهرک سازی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های ساکنان این شهر در بخش مسکن و املاک است و وجود شهر بزرگ اندیشه با فازهای ۶ گانه بستر مناسبی برای فعالیت در این بخش فراهم نموده است و تمایل زیادی را در بیشتر مردم برای ساخت و ساز در این شهر را جلب کرده است.

در شهریار نوسازی و شهرک سازی بسیار رونق گرفته است ولی در کنار این نوسازی شهرک هایی با بافت طبیعی را می بینیم که به شهرک های باغ ویلایی معروف می باشند که این شهرک ها دارای طبیعت بکر و زیبایی می باشند و امنیت و امکانات این شهرک ها تا حدی قابل قبول می باشد.

شهرک ویلایی در شهریار:

زیبایی بی نظیر و عالیه شهر شهریار و روستاهای اطراف این شهر باعث علاقه زیاد مردم به این شهر شده و آنها را ترغیب به ساخت و ساز و همچنین خرید ویلا در این منطقه کرده است تا آن جا که بسیاری از افراد حاضرند یک ویلای لوکس را برای گذراندن اوقات فراغت خود و خانواده شان، خریداری کنند. این ایده با دیدن طبیعت بکر و دست نخورده منطقه میتواند هرکسی را وادار به خرید مکانی در این شهر بکند.

امکانات بی نظیر ویلا ها در شهریار :

تمامی ویلاهایی که در شهر شهریار وجود دارند امکاناتی دارند که در نوع خود نظیر ندارند.امکاناتی که ما به آن اشاره خواهیم کرد از جمله ویژگی های ویلاهای موجود در املاک سها میباشد.

در تمامی این ویلاها استخر با تجهیزات کامل و امکان تصفیه آب وجود دارد همچنین در محوطه این باغ ویلاها وجود آلاچیق,باربیکیو و فضا سازی منحصر به فرد و نورپردازی عالی در شب این ویلا ها را از دیگر ویلاهای قدیمی متمایز کرده.نورپردازی این ویلاها با استفاده از چراغ های تزئینی در محوطه و همچنین داخل ساختمان و فضا سازی عالی یک ویلای لاکچری را رقم زده است.

کاشت انواع درخت میوه و درخت تزئینی در داخل محوطه  و آب نما، نماسازی با سنگ و آجر نما، هماهنگی رنگ ها در نمای داخلی و خارجی و به طور کل، در نظر گرفتن تمامی نکات لازم برای طراحی دکوراسیون شیک در شهرک ویلایی مجهز برخی از امکانات داشتن این  ویلا ها در شهریار هستند.

نکته خوب دیگر در خرید باغ ویلا در شهریار قیمت بسیار مناسب این منطقه است .به قدری تنوع ویلا در این شهر بالا است که شما میتوانید متناسب با بودجه خود ویلایی که میخواهید را خریداری کنید.

به دلیل استقبال بیش از حد از خرید ویلا در این منطقه و رونق بالای خرید و فروش ملک در شهریار مطمئن باشید که هرروز بر قیمت ملک شما اضافه خواهد شد وهیچ زمان از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

به دلیل اینکه خیلی از کارخانه ها و شهرک های صنعتی در این منطقه هستند باعث شده مسئولان توجه خیلی ویژه ای به این منطقه داشته باشند و افراد خیلی بیشتری در شهر شهریار و شهرک های آن سرمایه گذاری میکنند.  بنابراین خرید باغ و ویلا در شهریار، هدف بسیاری از افراد اعم از سرمایه داران و هر قشر دیگری از جامعه گردیده است.