دکوراسیون راهروی خانه

اولین مواجه با خانه معمولا تاثیر زیادی در دید افراد دارد.راهرو نیز از فضاهایی است که افراد به محض ورود به خانه و یا ویلا ها  با آن مواجه میشوند ، علاوه بر این خود کسانی که در خانه زندگی میکنند میتوانند بعد از آمدن به خانه از ورودی خانه انرژی مثبت دریافت کنند. پس باید دقت بیشتری برای دکوراسیون این فضا به خرج داد.اما اغلب اینطور نیست و راهروی ورودی منزل معمولا نادیده گرفته میشود. برای طراحی دکوراسیون راهرو باید با اصول طراحی آن به خوبی آشنا باشید تا بتوانید با استفاده از وسایل تزئینی بدون اینکه باعث شلوغی محیط شود یک فضای زیبا و منحصر به فرد درست کنید.ما در این مقاله ایده های جالبی را برای دیزاین راهروی ورودی خانه خواهیم گفت.

ایده های دکوراسیون راهرو

ایده های دکوراسیون راهرو

استفاده از آینه

راهرو ورودی خانه محل مناسبی برای نصب آینه است چرا که اغلب افراد عادت دارند هنگام خروج و یا ورود به خانه تصویر کلی خود را چک کنند.شما میتوانید با نصب آینه ای خاص و ویژه هم به زیبایی فضا بیفزایید و هم نور راهروی خانه را دو چندان کنید.

نصب دربی متفاوت با طراحی متفاوت

استفاده بهینه از فضا یکی از مهم ترین اولویت های طراحان است.شما میتوانید با طراحی درب ورودی از آن به عنوان تابلویی بزرگ در فضای راهرو بهره ببرید.درب های طرح دار و زیبای بسیاری در بازار وجود دارند که میتوانید با کمی خلاقیت فضای راهرو خود را با استفاده از آن ها به شکل متفاوتی دیزاین کنید.

استفاده از تابلو های هنری

با آویزان کردن یک تابلو هنری خیره کننده، مقصدی جلوه گر در انتهای راهروی منزل تان ایجاد کنید. برای بیشترین تأثیر از ترفند های استفاده از تابلو های هنری در دکوراسیون استفاده کنید و تابلوی نقاشی یا چاپی انتخاب کنید که با رنگ دیوار تان در تضاد بوده و در عین حال آن را تکمیل کند.

استفاده از کاغذ دیواری و پوستر

با کمی جستجو در بازار دکوراسیون داخلی متوجه تنوع بسیار بالای کاغذ دیواری ها و پوستر ها خواهید شد.در راهرو از کاغذ دیواری های شلوغ بهره نبرید چرا که در مدت زمان کوتاهی خسته کننده خواهد بود و مجبور به تعویض آن خواهید شد.