طراحی دیوار پذیرایی و اتاق نشیمن

دیوار ها در اتاق نشیمن نقش تعیین کننده ای دارند.اتاق نشیمن را میتوان ویترینی از دکوراسیون داخلی خانه و ویلا لوکس در نظر گرفت که خانه دارها و طراحان دکوراسیون داخلی حساسیت خاصی را برای این بخش قائل هستند.چرا که این محیط در دید مستقیم مهمانان قرار دارد.در این مقاله طراحی های مختلف دیوار پذیرایی و اتاق نشیمن را معرفی و مزیت ها و معایب هر یک را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی دیوار با کاشی

امروزه تنوع در طرح ، رنگ ، نقش و اندازه کاشی ها به حدی رسیده است که میتوان کاشی ها را یکی از المان ها مهم در طراحی دکوراسیون داخلی تلقی کرد.همین تنوع موجب شده است که دست طراحان در استفاده از کاشی ها باز باشد و در تمامی محیط ها از اندازه ها و طرح های مختلف کاشی ها بهره ببرند.در گذشته کاشی ها بیشتر در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار میگرفتند اما دکوراسیون مدرن طراحان را به ایجاد تنوع بیشتر در کار دعوت میکند.کاشی ها در طراحی دیوار پذیرایی بسیار زیبا جلوه میکنند.

طراحی دیوار با کاشی

طراحی با سنگ مرمر

سنگ مرمر از گذشته های دور سنگی تزئینی به شمار می رفت.امروز این سنگ در دکوراسیون داخلی خانه ها بسیار مشاهده میشود.سنگ مرمر برای پله ها ی داخل خانه در خانه های دوبلکس بسیار پر طرفدار است.امروزه سنگ های مرمر برای دیوار اتاق نشمین  بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از قفسه و شلف بر روی دیوار

برای طراحی دیوار حتما نیازی به استفاده از سنگ ها و کاشی و و ابزارهای پیچیده نیست میتوان با استفاده از وسایل ساده دیوار را به شکلی منحصر به فرد طراحی کرد.قفسه های دیواری، طراحی دیوار را به شکل زیبا انجام می دهند. در این روش دیوار زیباتر شده و علاوه بر آن نیز بخش اعظمی از وسایل در جای مناسبی مستقر و ساکن شده اند.

تابلوهای هنری

تابو های نقاشی و سه بعدی با طرح های خاص و متفاوت بسیاری در بازار وجود دارند که میتوانند شکلی جذاب به دیوار اتاق نشیمن ببخشند.تابلوهای هنری دلخواه خود را متناسب با ابعاد اتاق انتخاب کنید. نیازی نیست در اتاق پذیرایی کوچک، از تابلوهای هنری بزرگ استفاده کنید