خرید و فروش آنلاین ملک

اینترنت و دنیای وب در آستانه سی سالگی هستند.این در حالی است که دنیای وب تمامی ابعاد زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است.خرید و فروش نیز از جمله مواردی هستند که دنیای وب تاثیر فراوانی بر آن ها داشته است.خرید و فروش املاک نیز به واسطه وجود وب سایت های مرتبط در دنیای وب بسیار رونق پیدا کرده است.نقش وب سایت های تبلیغاتی فعال در این زمینه نیز بسیار پر رنگ است.در این مقاله قصد داریم به نوع فعالیت وب سایت های خرید و فروش ملک بپردازیم.

وب سایت های تبلیغاتی

وب سایت های تبلیغاتی فعال در زمینه املاک صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ گونه معامله ای در آن صورت نمیگیرد.نحوه عملکرد این وب سایت ها به این صورت است که افرادی که قصد خرید یا فروش ملکی را دارند میتوانند با ثبت ملک خود در این وب سایت و درج چندین عکس از ملک کسانی را که قصد خرید ملکی با ویژگی های مورد نظر را دارند مطلع سازند.

خرید و فروش ملک

وب سایت های مشاورین املاک

وب سایت های مشاورین املاک نیز عملکردی شبیه به وب سایت های تبلیغاتی دارند با این تفاوت که پل ارتباطی فروشنده و خریدار مشاورین املاک هستند که به صورت حضوری در دفتر مشاور املاک صورت میگیرد. در وب سایت  ها ملک و املاک از هر نوع با ارائه گروه بندیهای مستقل و روشن و شفاف کاربران را راهنمایی میکند تا ملک خود را به راحتی پیدا نمایند یا بدون هیچگونه دردسری و راحت برای فروش در معرض دید دیگران قرار دهند. وب سایت هایی که دارای هر دو بخش خرید و فروش هستند مخاطبان گسترده تری را شامل میشوند.

ویژگی های وب سایت مشاور املاک

  •  نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه
  •  تفکیک املاک بر اساس خرید و فروش – رهن و اجاره . مشارکت و ...
  •  معرفی ملک های در جهت فروش ویژه
  • معرفی ملک های جدید
  • ثبت چند تصویر برای هر ملک
  • درج اخبار مربوط به ملک و مسکن