دسته بندی باغ و باغچه و باغ ویلا

در همه جای دنیا برخی از مناطق به واسطه آب و هوا و طبیعتی که به بستر مناسبی برای ساخت تفرجگاه تبدیل میشوند.

باغ و باغچه و باغ ویلا برای بیشتر افرادی که در شهر های بزرگ و صنعتی زندگی میکنند ، استراحت گاه مناسبی برای رفع خستگی زندگی شهری محسوب میشود.زندگی کاری و پر مشغله موجب شده است تا بیشتر افراد به فکر خرید باغ یا باغچه و یا باغ ویلا باشند.در این مقاله قصد داریم به معایب و مزایای هر یک به طور جداگانه بپردازیم.

خرید باغ ویلا

باغ

باغ زمینی پر درخت و پر گیاه است که قاعدتا میوه های بسیاری در آن کاشت و پرداشت میشوند.برداشت میوه های فراوان از باغ یکی از مهم ترین مزیت های باغ است اما نبود امکانات رفاهی و بنای مسکونی موجب شده است بیشتر افرادی که برای گذراندن تعطیلات باغ خریده اند احساس راحتی چندانی در باغ نداشته باشند.

باغچه

باغچه ها باغ های کوچک و مدرن تری هستند که محوطه سازی شده میباشند و بیشتر از باغ جنبه ی تفریحی دارند.معمولا باغچه ها به دلیل متراژ پایین دارای قیمت های کمتری نسبت به باغ هستند.

باغ ویلا

همان طور که از نام باغ ویلا مشخص است باغ ویلا ترکیبی از باغ و ویلا میباشد به این صورت که بنایی با ساختار ویلایی در محوطه باغ است که به تمام امکانت رفاهی مجهز است.مزیت خرید باغ ویلا نیز همین است شما با خرید باغ ویلا میتوانید علاوه بر این که به تمامی امکانات رفاهی و تکنولوژی دسترسی دارد میتوانید از زندگی در کنار طبیعت نیز بهره ببرید.