مشاورین املاک سها

خرید باغ ویلا در اطراف تهران به واسطه رقم بالایی که در معامله رد و بدل میشود ، از ریسک بالایی برخوردار است.از این رو افرادی که قصد خرید باغ ویلا دارند ترجیح میدهند که مشاورانی را واسطه قرار دهند که دارای تجربه و سابقه ای قابل اعتماد در این زمینه هستند.مشاورین املاک سها با 10 سابقه در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار و ملارد و محمدشهر ، برند شناخته شده ای در این زمینه هستند که میتوانند شما را در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در اطراف تهران یاری کنند.مهم ترین اولویت ما در معامله ، متضرر نشدن دو طرف معامله و انجام معامله ای قانونی و به دور از هر گونه قانون شکنی است.

مشاورین املاک سها

نکات حائز اهمیت در خرید ملک

  •   به دقت قیمت حدودی منطقه را قبل از انجام معامله بررسی کنید. خود را هم خریدار و هم فروشنده معرفی کنید. مشاوران املاک حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت متفاوتی برای خریدار و فروشنده قائل هستند.
  •   هیچ گاه به تنهایی وارد انجام معامله نشوید. با این کار قدرت چانه زنی خود را بالا می برید، یک شاهد دارید و احتمال کلاه برداری از شما کاهش پیدا می کند.
  •   اگر در حضور مشاور املاک معامله نمی کنید، حتما قولنامه بنویسید که اعتبار آن با قولنامه مشاورین هیچ فرقی ندارد. در این حالت می توانید با مراجعه به اتحادیه مشاورین املاک شهر خود و پرداخت مبلغ ناچیزی نسبت به ثبت و دریافت کد رهگیری اقدام کنید.
  •   از فروشنده کارت ملی بخواهید و مطمئن شوید که مالک، خود وی می باشد. به دقت سند مالکیت فروشنده را مطالعه کنید. از هیچ ابهامی نگذرید. اگر سند تک برگ ندارد و ملک کاداستر نشده، حتما مساحت و حدود را در قولنامه قید کنید و اختلاف متراژ احتمالی را تعیین تکلیف کنید. دقت کنید ملک در رهن نباشد.
  •   چک های رد و بدل شده را بدقت بخوانید و ثبت کنید. اگر مورد شماره ۲ را انجام داده اید، موارد ۳ تا ۵ تقریبا مشکلی ندارد.
  • پس از خرید و هنگام نقل و انتقال به یاد داشته باشید که از فروشنده گواهی اتمام بنا، صورت مجلس تفکیکی (اگر آپارتمان می خرید) و بنچاق قبلی را مطالبه کنید و به دقت نگهداری کنید تا سالهای بعد اگر خودتان قصد فروش داشتید به درد سر نیفتید. ترجیحا در دفترخانه قبلی معامله کنید که اسناد و پرونده ملک در آنجا نگهداری شده اما اجباری به این کار نیست.