مزایای استفاده از پنجره های بلند

هنر معماری سبک های مختلفی را شامل میشود که میتوان با توجه به شرایط اقلیمی مکان مورد نظر از آن بهره برد.پنجره های بلند در معماری ویلا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.وجود پنجره های بلند در فضا نشیمن چشم انداز مناسبی ایجاد میکند چرا که فضا بسیار زیبا تر و روشن تر نمایان میشود. از مزایای طراحی پنجره های بلند در اتاق نشیمن ورود نور طبیعی کافی و ایجاد حداکثر چشم انداز در قسمت های مختلف از نشیمن و نقاط مشرف به آن محسوب می شود.از این رو استفاده از پنجره های بلند در ساختمان های ویلا طرفداران بسیاری دارد.در این مقاله قصد داریم تا به نحوه تزئین پنجره های بلند بپردازیم.

تزئین پنجره های بلند

در همه جای دنیا مرسوم ترین تزئین برای پنجره ها پرده میباشد.دکوراسیون اصول و استانداردهایی دارد که لازم است در تمامی زمینه ها اعمال شود.انتخاب پرده مناسب برای پنحره ها نیز از این قائده مستثی نیست.برای اینکه بتوانید به خوبی پنجره ی بزرگی که در خانه ی خود نصب کرده اید را تزئین کنید بگونه ای که اصلا بزرگی پنجره در چشم مهمان ها نباشد بهترین و شیک ترین وسایلی که میتواند به شما کمک کند پرده است استفاده از پرده ی درست یکی از بهترین پیشنهاد ها برای تزئین پنجره ی بزرگ است.

مزایای استفاده از پنجره های بلند

پرده های حاشیه دار

پرده های حاشیه دار را معمولا برای پنجره های کوتاه مورد استفاده قرار میدهند.زیرا با ایم روش میتوان نگاه ببیننده را به بخش انتهایی پرده جلب کرد و کوتاهی پنجره خیلی چشمگیر نباشد.در پنجره های بلند بهتر است که این نوع پرده ها مورد استفاده قرار نگیرند.

پرده های والان دار

پرده های والان دار برای خانه هایی با سقف های بلند و پنجره های بلند بسیار شکیل و زیبا جلوه میکنند.در بسیاری از خانه های مجلل طراحان سعی میکنند از والان های پرده نهایت استفاده را برده و فضا را به بهترین شکل ممکن در آورند.