باغ ویلای تفریحی

بیشتر افرادی که تمایل به ساخت یا خرید باغ ویلا دارند قصد ندارند که از آن برای سکونت دائمی استفاده کنند.هدف از خرید باغ ویلا در بیشتر افراد صرفا جنبه ای تفریحی دارد.از این رو باغ ویلا های ساخته شده در اطراف تهران از امکانات تفریحی قابل قبولی برخوردار هستند.برای مثال استخر در باغ ویلا یکی از مهم ترین آپشن ها به شمار میرود و باغ ویلاهای بدون استخر طرفداری در میان خریداران باغ ویلا ندارند.در این مقاله قصد داریم تا تمامی امکانات تفریحی قابل اجرا در باغ ویلا را مورد بررسی قرار دهیم.

باغ ویلای استخردار

شنا کردن یکی از مفرح ترین ورزش هایی است که بیش تر افراد ترجیح میدهند در اوقات فراغت خود تایمی برای آن قائل باشند.اما در منازل مسکونی شهری امکان ساخت استخر خصوصی بسیار کم است.از این رو صاحبان باغ ویلا وجود استخر را در محوطه باغ ویلا ضرورت میدانند.آپشن های موجود در تکنولوژی ساخت باغ ویلا به صورتی است که در سالیان اخیر استخر های ساخته شده قابلیت استفاده در چهار فصل سال را دارند.

زمین بازی

زمین بازی یا زمین چمن در باغ ویلاهایی اعمال میشود که از متراژ بالایی برخوردار هستند.اما ورزش های مفرحی همچون بسکتبال یا والیبال به زمین زیادی احتیاج ندارند و با امکانات بسیار کمی قابل اجرا هستند.بیشتر خانواده ها از چنین ورزش هایی در اوقات فراغت خود استقبال میکنند.

نصب تاب در محوطه باغ ویلا

نصب تاب در محوطه باغ ویلا

یکی از بهترین وسایل برای بازی و تفریح کودکان در فضای خارج خانه استفاده از مدل تاب تفریحی شیک و زیبا در حیاط خانه است. البته تاب فقط مکانی برای تفریح کودکان نیست، بسیاری از بزرگسالان نیز از تاب برای مطالعه، استراحت کردن و آرامش گرفتن در حیاط خلوط خود استفاده می کنند.

آلاچیق و باربیکیو

یکی از امکاناتی که در فضای باغ, آلاچیق و حیاط ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد باربیکیو است. باربیکیو یک گزینه عالی برای حیاط ویلا محسوب می شود و با استفاده از آن می توان پخت و پز مواد غذایی مانند گوشت را بر روی حرارت در فضای باز انجام داد و از حضور در هوای آزاد لذت برد. غذاهایی که بر روی آتش یا باربیکیو پخته می شوند طعم متفاوتی دارند, به همین دلیل اکثر افراد ویلاهای خود را به باربیکیو مجهز می کنند و از پخت غذا با آن لذت می برند.