بهترین دکوراسیون ویلا

دنیا سرشار از مفاهیم نسبی است به طوری که راجع به کمتر چیزی به طور قطعی میتوان نظر داد.در عین حال سلیقه یکی از نسبی ترین مفاهیم دنیاست.عنوانی که برای این مقاله انتخاب شده است را جدی نگیرید چرا که به تعداد انسان هایی که در زمین زندگی میکنند بهترین دکوراسیون وحود دارد و هیچ گاه نمیتوان با یک طرح همه سلایق را پوشش داد.اما فاکتورهایی وجود دارند که میتوان با اعمال این فاکتورها تا حدودی به سلایق بیشتر افراد نزدیک شد.در این مقاله قصد داریم تا دکوراسیون داخلی منزل را مورد بررسی قرار دهیم.

نقطه کانونی در دکوراسیون منزل

نقطه کانونی اتاق را مشخص کنید و مبلمانتان را بر اساس آن بچینید . نقطه کانونیتان می تواند شومینه ، تلویزیون یا حتی یک چشم انداز بیرون از خانه باشد. به عنوان مثال اگر قصد تماشای تلویزیون در اتاقتان را دارید دقت کنید که فاصله بین مبلمان و تلویزیون باید سه برابر سایزصفحه نمایش باشد ، یعنی اگر صفحه نمایش 40 اینچی دارید باید فاصله آن تا مبلمانتان 3 متر باشد. در مطالب قبلی در مورد اینکه تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم با شما صحبت کردیم و انواع میز های تلویزیون مدرن و شیک در دکوراسیون نشیمن را به شما نشان دادیم.

تقارن در چیدمان مبلمان

تقارن در چیدمان مبلمان

  • تقارن در چیدمان یکی از فاکتورهای چینش رسمی میباشد.اما در محیط و فضای خانگی الزامی برای ایجاد تقارن در چیدمان وجود ندارد.

شلوغی و تجمع در چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

  • سعی کنید مسیرهای ورودی را خیلی شلوغ نکنید . از قرار دادن مبلمان های بزرگ و دست و پاگیر در ورودی ها خودداری کنید.حداقل و حداکثر فاصله از ورودی ها باید حدود 60 تا 120 سانتی متر باشد.سعی کنید تجمع وسایل در اطراف اتاق باشد نه وسط آن زیرا تجمع وسایل دروسط اتاق باعث تبدیل آن فضا به دو نشیمن کوچک می شود در حالیکه اگر وسایل را دورتا دور بچینید یک فضای نشیمن بزرگ خواهید داشت.