خرید باغ ویلا در شهریار

شهریار در غرب تهران به واسطه آب و هوای فوق العاده به تنفسگاه مناسبی برای پایتخت نشینان تبدیل شده است.طبیعت بکر و زیبای این منطقه را به بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا تبدیل کرده است.ما در املاک سها با تجربه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار و ملارد و محمدشهر در خدمت شما عزیزان هستیم تا فاکتورهای حائز اهمیت در این حوزه را در اختیار کسانی که تمایل به خرید باغ ویلا دارند بگذاریم.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با این مقاله همراه باشید.

محوطه سازی در باغ

فاکتورهای حائز اهمیت در خرید باغ ویلا

محوطه سازی در باغ

هدف از خرید باغ ویلا در افراد مختلف متفاوت است.اما تنها نکته ای که باغ ویلا را از دیگر خانه های مسکونی متمایز میکند ، زندگی در طبیعت به همراه امکانات رفاهی کامل است.کسانی که قصد خرید ویلا دارند برای بخش باغ اهمیت ویژه ای قائل هستند.در منطقه شهریار باغ های فراوانی وجود دارند که در آن ها فضاسازی درستی صورت نگرفته است به همین دلیل افراد تمایلی به خریداری این گونه باغ ویلا نخواهند داشت.فضاسازی زیبا و دلنشین یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید باغ ویلا است.

ویلاسازی درست و اصولی

همان طور که در قسمت بالا گفته شد برخورداری از امکانات رفاهی در کنار طبیعت زیبا و دلنشین مهم ترین هدف خریداران باغ ویلا است.ساخت ویلا به صورت اصولی و استاندارد این هدف را تا حدودی محقق خواهد کرد.در باغ ویلاهایی که ما را املاک سها ارائه کرده ایم ، بیشتر ویلاها از امکاناتی مانند کابینت MDF ، کف پوش با متریال با کیفیت ، اتاق خواب های مستر ، انشعابات کامل به صورت قانونی ، امنیت کامل ، سیستم گرمایشی و سرمایشی متناسب با آب و هوای منطقه و غیره برخوردار هستند.

نورپردازی در باغ ویلا

نورپردازی در باغ ویلا

اصولاً نورهای تزئینی و نورپردازی باغ ویلا یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر جلوه دادن به دکوراسیون داخلی خانه یا ویلا و یا دکوراسیون محوطه بیرونی باغ ویلا است؛ اما برای بهتر جلوه دادن و زیبایی بیشتر باید اصول و شرایطی را رعایت نمود تا این کار به بهترین روش ممکن صورت پذیرد. نورپردازی فن بسیار مؤثر است که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد. بسیاری از روشنایی‌ها یا لامپ‌ها عملکردی نامتناسب با فضای موجود دارند و انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر به شمار نمی‌آیند.

بعد تفریحی باغ ویلا

استخر و آلاچیق و باربیکیو و ..... جنبه های تفریحی باغ ویلا را تشکیل میدهند که از نظر خریداران باغ ویلا اهمیت بسیاری دارند.استخر و سونا و جکوزی طی تجربه چندین ساله ما در املاک سها یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران باغ ویلا است.سیستم تصفیه و سیستم گرمایشی در استخر از مواردی است که لازم است به هنگام خرید باغ ویلا حتما مورد بررسی قرار گیرد.آلاچیق نیز بسیار حائز اهمیت است.برخی از باغ ویلاها دارای آلاچیق های شیشه ای بوده که این امکان را به افراد میدهد تا از آن به عنوان اتاقی در میان طبیعت بهره ببرند و در فصول سرد سال و به هنگام بارندگی نیز از طبیعت زیبا بهره مند باشند.

بعد تفریحی باغ ویلا

قیمت گذاری درست

نکات زیر را در قیمت گذاری درست باغ ویلا در نظر بگیرید:

  •   باغ ویلا نسبت به دیگر همسایه ها اختلاف قیمت زیادی دارد
  •   خیلی وقت است که برای فروش قرار داده شده است
  •   امکانات جدید اضافه شده است
  •   تغییراتی در ظاهر ویلا صورت گرفته است