امنیت در باغ ویلا

بیشتر صاحبان  باغ ویلا که در شهر های بزرگ سکونت دارند در مواقع تعطیلات و آخر هفته ها از آن استفاده میکنند به همین دلیل در اکثر مواقع کسی در ویلا ساکن نیست به همین دلیل امنیت باغ ویلا در اولویت اول برای صاحبان آن میباشد.در این مقاله قصد داریم تا راه های مناسب برای امنیت باغ ویلا را ارائه کنیم.

یکی از نکات مهم در امنیت باغ ویلا این است که باید بدانید استفاده از ابزارهای امنیتی به تنهایی برای باغ ویلا و مکان هایی که در جای خلوت هستند کافی نیست و سارقان در این مکان ها فرصت کافی را دارند تا به اموال شما خسارت وارد کنند.

در هر صورت باید بدانید هرکدام از موارد ذکر شده در پایین میتواند کمک قابل توجهی در امنیت باغ ویلای شما بکند.

هوشمند سازی ویلا

تامین امنیت باغ ویلا ب موارد زیر:

  • بودن یک سگ نگهبان در محوطه باغ ویلا
  • استخدام یک سرایدار و یا نگهبان جهت رسیدگی به امور باغ ویلا
  • نصب دوربین مداربسته در داخل ویلا و محوطه باغ
  • استفاده از سیستم هوشمند اعلام سرقت
  • نصب درب های ضدسرقت در ویلا و استفاده از قفل های ایمن

هوشمندسازی باغ ویلا

با استفاده از سیستم هوشمند در باغ ویلا میتوانید ورود سارقین به ویلا را به طور خیلی زیادی کاهش دهید.با استفاده از این سیستم مستوانید به راحتی ورود و خروج از ویلا را به صورت کامل شخصی سازی کنید و از راه دور پیام ها و هشدار ها را در سیستم شخصی خود دریافت کنید .با این سیستم هوشمند شما حتی میتوانید سیستم هایی مانند برق و روشنایی و ... را با دستگاه خود کنترل کنید.

نصب دوربین مداربسته در باغ ویلا

نصب دوربین مداربسته در باغ ویلا

شما میتوانید در مواقعی که در باغ ویلای خود حضور ندارید به راحتی با نصب دوربین های مداربسته از راه دور بر روی داخل و خارج باغ نظارت داشته باشید تا در زمان نبود شما خطایی در ویلا رخ نداده و مشکلی به وجود نیاید.شما میتوانید با نصب دوربین مداربسته از صحت کار نگهبان و یا سرایدار خود مطلع شوید و ورود و خروج افراد را چک کنید.

این مورد برای کسانی که در مرکز شهر سکونت دارند و راه طولانی تا باغ ویلای خود دارند بسیار عالی میباشد.شما تنها با وصل شدن به اینترنت متوانید ثانیه به ثانیه تصاویر باغ ویلا خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

استفاده از درب های ضد سرقت

شما با استفاده و نصب درب ضد سرقت در ورودی باغ و ورودی ویلا میتوانید از ورود سارقین با شکستن در خوداری کنید.یک راه حفظ امنیت بالا نصب درب ضد سرقت است ، اما باید بدانید که این به تنهایی کافی نیست و یکی از موارد بالا در کنار درب ضدسرقت الزامی است. درب ضد سرقت، دارای اجزا مختلفی نظیر قفل، چشمی، زنجیر و غیره است که نسبت به درب های معمولی از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.

استفاده از درب های ضد سرقت

استخدام نگهبان یا مکان باغ ویلا واقع در مجموعه های ویلایی با نگهبانی 24 ساعته

شما هم اگر در باغ ویلای خود یک سوییت نگهبانی مهیا کرده اید میتوامید یک نفر را جهت رسیدگی به امور باغ ویلا و همچنین نگهبانی و مراقبت از باغ ویلای خود استخدام کنید در غیر این صورت بهتر است باغ ویلا هایی که در شهرک ویلایی و با نگهبانی 24 ساعته هستند انتخاب کنید.

استفاده از سگ نگهبان در محوطه باغ

سگ های نگهبان نیز با حضور 24 ساعته در باغ ویلا امنیت  باغ ویلا برقرار میسازند.باید در انتخاب نوع سگ دقت کرد .