فروش باغ ویلا در املاک سها

فرار از زندگی شهری و پناه بردن به دل طبیعت یکی از مهم ترین دغدغه های انسان امروز است.اما عادت به تکنولوزی و امکانات رفاهی بیشتر افراد را از رفتن به دل طبیعت منصرف میکند.ساخت یا خرید باغ ویلا در دل طبیعت چاره ای برای کسانی است که خسته از زندگی شهری اما وابسته به امکانات رفاهی این عصر هستند.در اطراف شهر تهران مناطق خوش آب و هوایی مانند شهریار و ملارد و محمدشهر بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا هستند که در سال های اخیر مورد توجه پایتخت نشینان قرار گرفته اند.برای خرید باغ ویلا در این مناطق به یک مشاور مجرب در زمینه تخصصی باغ ویلا نیاز است که فاکتور های حائز اهمیت در این زمینه را برای خریدار روشن سازد.

مشاوران املاک سها با 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش باغ ویلا نکات حائز اهمیت در این زمینه را به شما عزیزان ارائه خواهند کرد.

فروش باغ ویلا در املاک سها

محوطه سازی در باغ ویلا

محوطه سازی در باغ ویلا یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان باغ ویلا است.آلاچیق ، آبنما ، برکه های مصنوعی ، استخر و نهر المان هایی هستند که در محوطه سازی باغ ویلا به عنوان نمادهایی از طبیعت مورد استفاده قرار میگیرند.

نورپردازی در باغ ویلا

بیشترین کاربرد نورپردازی در محوطه باغ ویلا زیباسازی محوطه باغ در شب میباشد.پس باید به نوع دکوراسیون و هماهنگی آن با نوع نورپردازی دقت کرد.استفاده از گلدان های نوری ،استفاده از لامپ های محوطه در کنار آبنما،جاسازی لامپ در تنه ی درختان و  یا برکه های مصنوعی نمای فوق العاده ای را در شب به وجود می آورد.امروزه در بیشتر باغ ویلاها از نورپردازی های مهندسی شده استفاده میکنند چرا که هم امنیت باغ ویلا در نظر گرفته میشود و هم به زیبا سازی باغ ویلا کمک خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین فاکتور های معماری محسوب میشود که در ویلاهای مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد.اندازه ویلا یکی از مهم ترین فاکتورها در نوع طراحی دکوراسیون داخلی ویلا است.اصولا فضای ویلا نسبت به خانه های معمولی بزرگتر از حد معمول است.در نتیجه طراح برای دکوراسیون داخلی ویلا دست بازتری خواهد داشت.مانور بیشتر در فضای ویلا موجب مکیشود تا طراحی سلایق بیشتری را مورد پوشش قرار دهد.

نقش استخر در محوطه باغ ویلا

نقش استخر در محوطه باغ ویلا

ساخت استخرهای کوچک و بزرگ در محوطه باغ ویلا جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را به باغ ویلای شما میبخشد. وجود استخر در باغ ویلا علاوه بر جنبه ی تفریحی در محوطه سازی و زیباسازی باغ ویلا نیز موثر خواهد بود،  استخرهای روباز از ارکان اصلی دکوراسیون باغ ها و ویلاها هستند و بیشتر برای زیبایی فضای خارجی محوطه ها مورد استفاده قرار می گیرند و شنا کردن در ان کاربرد زیادی ندارد. استخر باعث آرامش و ایجاد طراوت می شود و زیبایی دیزاین خارجی را چندین برابر می کند.