طراحی دکوراسیون اتاق خواب

نمیتوان گفت در طراحی دکوراسیون ویلا اتاق خواب ها به دلیل در معرض دید قرار نداشتن از اهمیت کمتری برخوردار هستند.فعالان در زمینه دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب قائل هستند چرا که اتاق خواب در دکوراسیون منزل پناهگاهی امن و حوزه خصوصی برای استراحت و خواب محسوب می شود که در پایان یک روز سخت به آن پناه برده و به کارهای شخصی و استراحت می پردازیم.در این مقاله به ترفندهایی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب خواهیم پرداخت.

استفاده از رنگ زرد در اتاق خواب

استفاده از رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب

هر رنگ در دکوراسیون داخلی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با استفاده درست و اصولی از رنگ ها میتوان به هر فضایی جلوه بخشید.برای مثال میتوان گفت زرد رنگ شادابی و نشاط و طراوات است و اگر شما تمایل دارید فضایی متفاوت و آرامش بخش را در اتاق خواب تان ایجاد کنید بهتر است از رنگ زرد برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ و کوچک استفاده نمایید.ترکیب سبز و قرمز و یا طوسی و صورتی مدرن و ملایم از ترکیب های فوق العاده ای هستند که در دکوراسیون بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

بیشتر بخوانید:

اشتباهات دیزاین داخلی اتاق خواب

رنگ سفید یک رنگ کاربردی و همیشگی برای اتاق خواب‌های کوچک است، سفید از  اینکه اتاق خواب شما کوچک، فشرده و به اصطلاح قوطی کبریتی دیده شود جلوگیری می‌کند. رنگ سفید یا هر رنگ روشن و شفاف دیگری جای خالی دیوارهای گسترده و پنجره‌های بزرگ را برای شما پر می‌کند.

نقش آینه ها در اتاق خواب

نقش آینه ها در اتاق خواب

آینه‌ها با بازتاب دادن نور می‌توانند تصور فضای بزرگ‌تر را ایجاد کنند. قرار دادن یک آینه در برابر پنجره می‌تواند نور طبیعی اتاق را دو برابر کند و همین باعث می‌شود اتاق خواب کوچک شما بزرگ‌تر و دل‌بازتر دیده شود.بهترین انتخاب، یک آینه قدی بزرگ است که آن را می‌توانید به سادگی به یکی از دیوارها تکیه دهید یا با یک پیچ کوچک وصل کنید.