دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

فرهنگ یک کشور را میتوان نوعی سبک زندگی تلقی کرد.سبک زندگی یا لایف استایل یک کشور را میتوان در خانه و خانواده های آن کشور شناخت.دکوراسیون داخلی نیز از مواردی است که از گذشته تا به حال به واسطه آب و هوای متفاوت مناطق بومی شده است.تنوع طلبی افراد موجب شده است تا تمایل به استفاده از دکوراسیون کشور های مختلف رواج پیدا کند.دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی از دکوراسیون های پر طرفداری است که در خود چندین سبک را جای داده است. نام این سبک‌ها از نام اشراف‌ها و ملکه‌ها اقتباس شده است. نام این سبک‌ها از افرادی چون ویلیام مری، باوهاس، شرایتون و هپلوایت گرفته شده است.در این مقاله به ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی خواهیم پرداخت.

دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

ویژگی دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

نقش معماری در طراحی دکوراسیون

نگاه ویژه به نوع معماری خانه موجب خواهد شد تا خانه ی مورد نظر بدون توجه به چیدمان و دکوراسیون زیبا و دلنشین باشد.معماری خانه اگر به صورت اصولی انجام شود ، پاسخگوی نیازهای افراد خانه خواهد بود.طراحان به سبک انگلیسی معماری را جدی تلقی میکنند و نگاه ویژه ای به آن دارند.این پنجره و فضاسازی اطراف در ویلا  به تنهایی و با وجود طراحی ساده فضای نشیمن با کشوهای متعدد و گوشه‌های ظریف و تزیینی قاب دیوار، زیبا و دنج است، هرچند اضافه شدن پرده و تشکچه‌ و کوسن‌های گل داری به سبک طرح‌های قدیمی، زیبایی این کنح دنج را تکمیل کرده است.

طرح های گل دار کاملا انگلیسی

پارچه های گل دار با رنگ های شاد و مفرح را میتوان شناسنامه ای برای سبک طراحی انگلیسی دانست چرا که در همه جای دنیا این طرح را با نام طرح های انگلیسی یاد میکنند.پارچه هایی که دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی هستند و بیشتر برای کالای خواب و روتختی مورد استفاده قرار میگیرند. یکی دیگر از ویژگی‌های خانه‌های انگلیسی، دیوارکوب‌های چوبی و رنگ کردن چوب‌های پولیش نشده است که دیوارهای این اتاق هر دوی این موارد را با هم دارد.

دکوراسیون انگلیسی

همه چیز در کنار هم

در دکوراسیون به سبک انگلیسی طراح تمامی المان ها ابزارهای خود را در حین تفاوت های بسیار در کنار هم میچیند و نه تنها شلختگی خاصی در فضا ایجاد نمیشود بلکه محیطی شاد و مفرح و پر از رنگ در محیط ایجاد میشود.انگلیسی ها در کنار هم بودن تمامی المان های دکوراسیون داخلی خود را طوری میچینند که در عین تفوت از هارمونی خوبی برخوردار هستند. قطعات و وسایل مختلف با سبک‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون و متنوع که شاید به ظاهر با هم تفاوت زیادی دارند اما در کنار یکدیگر فضایی شاد و دوست داشتنی ایجاد می‌کنند.

رومبلی، رومیزی و رویه‌های دیگر

در سبک انگلیسی روانداز های مبل و میز برای تمیز ماندن یا محافظت از میز یا مبل مورد نظر مورد استفاده قرار نمیگیرند.این رویه ها را میتوان بخش قابل توجهی از دکوراسیون به سبک انگلیسی دانست.این ایده برای یکپارچه کردن فضاهایی که مبلمان رنگارنگ دارند نیز بسیار مناسب است. کافی است هر زمان که از شلوغی رنگ‌ها و طرح‌های مبلمان و وسایل منزل خسته شدید، روکش آنها را بکشید تا فضایی یکپارچه و ساده‌تر داشته باشید.