تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون ویلا

 از نظر روان شناسی رنگ ها دارای شخصیت میباشند.رنگ ها در تمام نمود های اجتماعی و فردی  اشخاص موثر هستند. یکی از این موارد طراحی دکوراسیون و صنعت مد می‌باشد. در اینجا ما سعی داریم به بررسی تأثیر رنگ آبی در دکوراسیون بپردازیم. البته خود همین موضوع گستردگی فراوانی دارد و به طیف‌های رنگ آبی و مکان‌هایی که این رنگ در آن‌ها به کار می‌رود، جزء بخش‌هایی است که در موردشان به طور کلی برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون ویلا

ترکیب رنگ آبی با دیگر رنگ ها در دکوراسیون

ترکیب رنگ آبی با رنگ زرد بسیار جذاب خواهد شد و در ترکیب با رنگ صورتی کم رنگ، سبز نعنایی و آبی کم رنگ تر آرامش خوبی را برای اتاق کودکان فراهم می کند. آبی محیطی محافظه کارانه و متعادل ایجاد می کند و برای قسمت های پذیرش مناسب است. آبی بیشتر زمانی استفاده می شود که به تنهایی به صورت طیف و سایه های مختلف باشد که محیطی آرام، ایده ال و آسمانی ایجاد خواهد کرد که بیشتر برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی مناسب است.

رنگ آبی و اتاق هایی با پنجره های سرتاسری

در باغ ویلا برای اتاق های پرنوری که پنجره های قدی یا سرتاسری دارند، آبی رنگ بسیار مناسبی است.کوسن ها و رویه ی مبل های خود را به رنگ آبی درآورید و دیوارهای اتاق را سفید کنید و از نتیجه آن لذت ببرید. حتی می توانید از لوازم دکوری آبی رنگ نیز برای آراستن فضای اتاق تان نیز استفاده کنید وسایلی نظیر شمعدان ها و گلدان ها می توانند در این کار به شما کمک کنند.

فضاهای متناسب با رنگ آبی

فضاهای متناسب با رنگ آبی

رنگ آبی به واسطه آرامشی که به ارمغان میآورد رنگ مناسبی برای همه فضاها به شمار میرود اما لازم است که به صورت درست و اصولی با فضا ست شود.دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی تیره یکی از زیباترین دکوراسیون ها به شمار می رود. دکوراسیون آبی را می توان در هر قسمت از منزل پیاده نمود. رنگ آبی را می توان به عنوان رنگ دیوار اتاق نشیمن انتخاب نمود. به علاوه انواع مدل مبلمان راحتی آبی می تواند در دکوراسیون اتاق پذیرایی آبی استفاده شود.