ویژگی های طراحی داخلی لاکچری

برای داشتن طراحی داخلی لاکچری خانه و یا باغ ویلا، به دو چیز احتیاج دارید : پول زیاد و یک طراح داخلی حرفه ای. هر دوی اینها در کنار هم میتوانند منجر به یک طراحی داخلی لاکچری شوند. از مزایای داشتن دیزاین لوکس در باغویلا میتوان به فروش باغ ویلا به بهترین قیمت اشاره کرد. قطعا ملکی که رسیدگی زیادی به آن شده باشد و نوع و چیدمان وسایل بسیار خاص باشد، خریداران زیادی را به خود جلب میکند. زیرا که این روزها خریداران باغ ویلا اهمیت زیادی به لوکس بودن میدهند.

اما همانطور که گفتیم لاکچری بودن هزینه زیادی دارد. در این مطلب میخواهیم به مواردی اشاره کنیم که با هزینه نه چندان زیادی میتوانند حال و هوایی لاکچری به باغ ویلا و یا فضای خانه اضافه کنند.

از کاغذ دیواری استفاده کنید

یکی از بهترین و سریع ترین روش های دسترسی به دیزاین لاکچری خانه، استفاده از کاغذ دیواری است. لازم نیست تمامی دیوار ها را کاغذ کنید. یک یا دو دیوار مهم، که در برابر دید قرار دارند را میتوانید کاغذ کنید. هزینه استفاده از کاغذ برای یک دیوار بسیار کمتر از کاغذ کردن کل دیوار های باغ ویلا است.

از آینه استفاده کنید

لازم نیست که از آینه های بزرگ برای اتاق نشیمن استفاده کنید. آینه برای تمامی اتاق ها نقش مهمی دارد و تاثیر زیادی در زیبایی خانه میگذارد.

آینه در اتاق نشیمن

حوله های لوکس بخرید

زمانی که وارد سرویس هتل های لوکس میشوید، اولین چیزی که نظر شما را جلب میکند، کنار هم قرار گرفتن تعداد حوله زیبا و تمییز است. میتوانید همین سیستم را برای خانه نیز داشته باشید. تعدادی حوله گران قیمت تهیه کنید و هنگام بازدید، آنها را در معرض دید قرار بدهید.

حوله های لوکس

پارچه های گران قیمت برای کوسن

اگر نمیتوانید کل مبلمان را از پارچه گران قیمت مورد علاقه تان تهیه کنید، اشکالی ندارد. مقدار کمی از آن پارچه را بخرید و از آنها کوسن های زیبا تهیه کنید. همین حرکت که هزینه زیادی نیز نیاز ندارد، تاثیر زیادی در طراحی داخلی لاکچری دارد.

دوخت کوسن از پارچه مبلی گرانقیمت