رنگ سال 2019 توسط موسسه پنتون اعلام شد

معمولا زمانی که این موسسه رنگی را به عنوان رنگ سالاعلام میکند، تاثیر زیادی در تولید محصولات مرتبط با دکوراسیون و لباس میگذارد. زیرا که رنگ سال خواهان بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. امسال نیز موسسه پنتون رنگ مرجانی را به عنوان رنگ سال 2019 اعلام کرده است. این رنگ زیبا تلفیقی از نارنجی، هلویی و حتی طلایی است.

استفاده از رنگ سال 2019 در دکوراسیون باغ ویلا

حالا که رنگ سال را میدانیم، میتوانیم از این رنگ در دکوراسیون داخلی باغ ویلا و خانه ها استفاده کنیم. رنگ مرجانی تاثیرات بسیار خوبی دارد و گفته شده که میتواند باعث خوشحالی و افزایش انرژی ساکنین خانه بشود. رنگ مرجانی انواع مختلفی دارد. مرجانی نارنجی، مرجانی هلویی و حتی مرجانی صورتی. این رنگ که از موجودات کف اقیانوس و دریا ها گرفته شده است، در طبیعت نیز انواع مختلفی دارد. که میتوان از تمامی این رنگ ها در دکوراسیون باغ ویلا و خانه استفاده کرد.
از خوبی های این رنگ این است که میتواند به تنهایی نیز استفاده شود. برای مثال میتوانید یک دیوار را به کلی به رنگ مرجانی دربیاورید.

رنگ مرجانی مبلمان و پرده

رنگ سال 2019 همراه با رنگ آبی

یکی از زیبا ترین مکمل های رنگ مرجانی در دکوراسیون باغ ویلا و خانه میتواند رنگ آبی باشد. رنگ آبی تیره و یا آبی فیروزه ای. برای مثال در اتاق خواب میتوانید از رو تختی های مرجانی همراه با پرده های حریر آبی رنگ استفاده کنید. یا حتی پرده های خاکستری نیز میتوانند تکمیل کننده رنگ مرجانی داخل اتاق باشند.

رنگ مرجانی دکوراسیون خانه و باغ ویلا

مرجانی همراه با رنگ های دیگر

به طور کلی رنگ مرجانی میتواند انتخاب خوبی برای اتاق نشیمن و یا حتی دیوار های خانه و باغ ویلا باشد. از این رنگ میتوانید به عنوان کاغذ دیواری بخشی از خانه و یا سرویس ها استفاده کنید. پرده های مرجانی رنگ نیز انتخاب خوبی برای اتاق نشیمن خواهد بود. به شرطی اینکه کمرنگ و پارچه ظرافت زیادی داشته باشد.

کاغذ دیواری رنگ مرجانی