جدیدترین مدل های کاغذ دیواری برای باغ ویلا

کاغذ دیواری که حدودا 500 سال است استفاده از آنها در اروپا رواج یافته است. گرچه استفاده از کاغذ دیواری در چین قدمت بسیاری زیادی دارد. اکنون که داریم به سال 2019 میلادی نزدیک میشیم، این روند ادامه همچنان ادامه دارد و هر سال طرح های زیادی از آنها به بازار طراحی داخلی باغ ویلا و منازل اضافه میشود.

کاغذ دیواری همراه با طرح های گلدار

یکی از ترند های کاغذ دیواری برای امسال، طرح های گلدار هستش. گل های ظریف، کمرنگ و زیبا از خصوصیات اصلی این کاغذ دیواری ها است.  راه خوبی برای آوردن طبیعت زیبای باغ ویلا به داخل خانه است. چه گل ها کوچک باشند و چه بزرگ، چه طلایی باشند و چه ساده، جزی از این ترند هستند. اگر انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید، میتوانید مدت زیادی از این کاغذ دیواری استفاده کنید. این مدل کاغذ ها زود از بین نمیروند و سال های سال باعث زیبا به نظر رسیدن خانه میشوند.

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری های هندسی

طرح های هندسی نیز از طرح هایی هستند که حالا حالا مد هستند. زیرا که این مدل ها در 40 سال اخیر استفاده میشدند و هیچ وقت قدیمی نمیشوند. مخصوصا اگر همانند تصویر زیر، این اشکال هندسی همراه با قاب های سفید باشند تا شکل درون آنها واضح تر به نظر برسد. این کاغذ دیواری برای راه رو ها و فضاهای کوچک مانند سرویس ها بسیار مناسب هستند. زیرا که اتمسفری خاص و جالب ایجاد میکنند. 

کاغذ دیواری هندسی

کاغذ دیواری برگرفته از طرحهای حیوانی

اکر علاقه خاصی به طرح های ببری و پلنگی دارید، این مدل انتخاب خوبی برای شما است. این طرح ها مخصوصا اگر کمرنگ باشند، فضایی بسیار لوکس و خاص ایجاد میکنند. شرکت های تولید کننده کاغذ دیواری امسال انواع مختفی مانند پوست ماری، گورخری و ... به کلکسیون کاغذ هایشان اضافه کردند. که در آمریکا این سبک بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

کاغذ دیواری طرح دار گورخری