استفاده از سیمان برای طراحی داخلی باغ ویلا

تا چندین سال پیش، استفاده از سیمان بیشتر برای زیرسازی کفپوش ها و سرامیک ها کاربرد داشت. اما در یکیدو سال اخیر، طراحان داخلی از سیمان به عنوان یک متریال تزیینی استفاده میکنند و دیگر علاقه ای به پوشاندن روی سیمان با متریال های دیگر را ندارند. امروزه از بتن و سیمان به عنوان قفسه، کفپوش و حتی گلدان و اکسسوری خانه استفاده میشود.

کفپوش سیمانی

شاید استفاده از سیمان را برای محیط خانه نپسندید، ولی قطعا استفاده از چنین متریال هایی برای باغ ویلا بسیار مناسب است و ظاهر شیک و لوکسی به باغ ویلا اضافه میکند. اگر میخواهید که باغ ویلا شما میان دیگر املاک در همسایگی، منحصر به فرد و خاص به نظر برسد و زمان فروش، بسیار جلوتر از دیگر رقیبان باشد، بهتر است به سراغ به کاربردن چنین متریال هایی باشید.

استفاده از سیمان به عنوان کفپوش

طراحان داخلی با پولیش کردن سیمان و بتن کف، درخشش خاصی به آن اضافه میکنند. بر روی این متریال نیز یک پوششی قرار میدهند که در برابر خط و خش دوام خودش را حفظ کند. طراحان میتوانند نقش و نگار به چنین سطوحی اضافه کنند. از مزیت های استفاده از سیمان برای کف خانه میتوان به پایین بودن هزینه نصب و نگهداری آن اشاره کرد. زیرا که قیمت پایینتری نسبت به پارکت های چوبی و سنگ دارد و تمیز کردنش خیلی راحت است.

خوبی های استفاده از سیمان این است که فقط محدود به کفپوش نمیشود. گلدان و شمعدان های سیمانی بسیار زیبا و شیکی امروزه در بازار به فروش میرسد. اگر به دنبال طرح و جنسی هستید که منحصر به فرد باشد، سالهای سال دوام داشته باشد و نظر هر بازدید کننده ای را جلب کند، از سیمان و بتن میتوانید استفاده کنید.

استفاده از سیمان برای سرویس