سقف های رنگی برای باغ ویلا

هیچ قانونی وجود ندارد بگوید که سقف خانه ها و باغ ویلا باید سفید باشد. میتوانید با استفاده از رنگ های دیگر جلوه خاصی به خانه ببخشید. خوبی استفاده از رنگ های دیگر برای سقف این است که گاهی این رنگ ها سقف خانه و در نتیجه فضا را بزرگتر نشان میدهد.

آبی تیره برای سقف اتاق خواب

رنگ آبی تیره سقف را بسیار بزرگتر نشان میدهد و در اتاق خواب میتواند باعث آرامش و خواب راحت بشود. گرچه این رنگ برای سرویس ها نیز میتواند مناسب باشد. ولی برای اتاق نشیمن میتوانید از آبی های کم رنگتر استفاده کنید.

سقف آبی تیره برای اتاق خواب

کاغذ ولی اینبار برای سقف

اخیرا برای سقف ها مالکین از کاغذ استفاده میکنند. جلوه بسیار زیبایی دارد و مرتب است. اگر هم کاغذ سقف با بودجه شما هماهنگ نیست میتوانید دست به کار شوید و خلاقیت به خرج دهید. مثلا میتوانید برای اتاق کودکان از مقوا های رنگی و اکلیلی استفاده کنید و اشکال مختلفی با آنها پیاده سازی کنید.

کاغذ برای سقف

رنگ مشکی برای سقف

سقف مشکی برای باغ ویلا میتواند بسیار شیک باشد. سقف باغ ویلا مشکی میتواند هر بازدید کننده ای را محو خودش کند. سقف باغ ویلا اگر مشکی باشد میتواند بسیار لوکس باشد و سقف را بلندتر نشان میدهد. خیلی ها موافق سقف تیره نیستند و احساس خفگی میکنند. در صورتی که بیشتر طراحان داخلی معتقدند که سقف تیره رنگ میتواند فضایی بسیار صمیمی و گرم ایجاد کند. مخصوصا اگر همراه با دیوار های سفید استفاده شود.