چیدمان های مدرن برای اتاق خواب باغ ویلا

باید بپذیریم که در طراحی داخلی منازل و باغ ویلا ها، بیشتر به طراحی آشپزخانه ها و اتاق نشیمن اهمیت میدهند. در صورتی که اتاق خواب ها نقش کلیدی در طراحی داخلی دارند. اتاق ها فضایی هستند که برای فرار از شلوغی و استرس روزانه، بعد از چندین ساعت کار به آنها مراجعه میکنیم. پس باید به قدری خوب طراحی شده باشند و چیدمان هماهنگی داشته باشند که بتوانند آرامش از دست رفته در پایان روز را به انسان برگردانند. برای طراحی اتاق خواب ها پیشنهاد میکنیم که به سراغ ایده های مدرن و به روز بروید تا باغ ویلا و یا خانه شما هماهنگ با معیار و سلیقه روز باشند. این امر فروش بهتر باغ ویلا را نیز میسر میکند.

پیروی از سبک وابی-سابی

همانطور که میتوانید از اسمش تشخیص بدهید، این کلمه یک مفهوم در زیبایی شناسی سنتی ژاپن است. این کلمه برای توصیف زیبایی آثاری استفاده میشود که تمایل به طبیعی بودن دارند و از خود نمایی دوری میکنند. ویژگیهای زیبایی شناسی وابی-سابی عدم تقارن، زبری و سادگی است. در اتاق خواب باغ ویلا میتوانید همین تکنیک را پیاده کنید. با استفاده از کوسن های متفاوت، ملحفه های ناهماهنگ و یا دیوار هایی که نامرتب رنگ شده اند.

اتاق خواب سبک وابی-سابی

هدف اصلی این طراحی این است که بگوید بدون نیاز به ملحفه های هماهنگ و رنگ مرتب میتوانید از فضای اتاق لذت ببرید و آرامش لازم را بدست بیاورید. این سبک گاهی میتواند بسیار لوکس باشد. به شرطی که رنگ هایی که انتخاب میکنید به هم نزدیک و تقریبا از یک خانواده باشند. در سبک وابی-سابی برای اتاق خواب ها، میتوانید از ملحفه های نخی استفاده کنید و نگران چروک شدن آنها نباشید. زیرا که در این سبک چروکی ملحفه ها ایرادی ندارد.

پنجره ها را بپوشانید

از چیدمان های مدرن برای اتاق خواب میتوان به پوشاندن پنجره ها اشاره کرد. افرادی که این روز ها زمان زیادی به کار کردن میپردازند و استرس زیادی دارند، گاهی نمیتوانند خواب راحت و طولانی داشته باشند. به خاطر همین برای چنین افرادی پیشنهاد شده است که پنجره ها را با پوشش های تیره رنگ مانند آبی تیره و یا پررنگ بپوشانند و دیوار ها را نیز به همین رنگ در بیاورند. تا زمانی که نیاز به خواب راحت دارند، نور در اتاق وجود نداشته باشد. و هر زمانی که نیاز به نور باشد میتوانید با کنار زدن پوشش ها نور را به اتاق برگردانید.

رنگ آبی برای اتاق خواب

فرش های طرح دار

استفاده از فرش های طرح دار یکی دیگر از چیدمان های مدرن برای اتاق خواب است. اگر از رنگ دیوار ها و اثاثیه اتاق راضی هستید ولی به دنبال ایجاد تغییر هستید، میتوانید یک فرش طرح دار انتخاب کنید. تا رنگ و رویی تازه به اتاق اضافه کند.

فرش طرح دار برای اتاق خواب