رنگ آبی برای دکوراسیون داخلی باغ ویلا

این روز ها به نظر میرسد که ساکنین لندن و نیویورک توجه شان نسبت به رنگ آبی جلب شده باشد. رنگ آبی تیره، سورمه ای و حتی آبی بسیار کمرنگ برای این فصل و فصل پیش رو بسیار خواهان دارد. باغ ویلا و یا خانه ای که رنگ آبی در اتاق خواب هایش غالب باشد، باعث آرامش و خواب بسیار راحت میشود. ولی در حال حاضر از این رنگ در بخش هایی از آشپزخانه و حتی میز غذا خوری نیز استفاده میشود. اگر علاقه مند به دانستن در مورد تاثیر رنگ ها هستید به مطالب قبلی مراجعه کنید.

مبل آبی در دکوراسیون داخلی باغ ویلا

حالا اگر علاقه مند به استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی ویلا و یا خانه باشید، احتیاجی به رنگ آمیزی مجدد تمام دیوار ها نیست. میتوانید با خرید مبلمان آبی و یا حتی تعویض روکش مبلمان قدیمی، از مزایای این رنگ بهره بگیرید. گرچه باید مبلمانی انتخاب کنید که زیادی جزییات و یا حتی کنده کاری نداشته باشند. باید جزییات مبلمان طوری باشد که اجازه بدهد رنگ آبی خودش را نشان بدهد.

مبل آبی برای پذیرایی

رنگ آبی و طلایی در دکوراسیون داخلی

از رنگ هایی که میتوانید در کنار آبی استفاده کنید، رنگ طلایی است. این رنگ آبی به تنهایی توجه بسیاری به خودش جلب میکند. پس اگر میخواهید در کنارش از رنگ دیگری استفاده کنید، بهتر است رنگ خنثی و یا طلایی باشد. رنگ طلایی به مقدار کم میتواند تکمیل کننده رنگ آبی در خانه باشد. برای مثال در آشپزخانه ای که از این رنگ استفاده شده، نصب شیرآلات طلایی رنگ و یا قرار دادن گلدان های طلایی میتواند انتخاب خوبی باشد. البته فراموش نکنید که در استفاده از طلایی باید صرفه جویی کنید تا دکوراسیون شما زیادی شلوغ و یا ارزان قیمت به نظر نرسد.

فرش آبی در دکوراسیون

اگر باغ ویلا شما سبک چیدمان ساحلی داشته باشد و یا مبلمانی که استفاده کرده اید بیشتر به رنگ های سفید و کرم رنگ مایل است، میتوانید از فرش آبی نیز استفاده کنید. گاهی استفاده از فرش آبی رنگ میتواند فضا و عمق زیادی به خانه اضافه کند و هر بازدید کننده ای را به خودش جلب کند.

فرش آبی برای پذیزایی