در سال آینده به سراغ این کفپوش ها بروید

خوشبختانه بازار متریال و اثاثیه منزل هر سال تغییرات زیادی پیدا میکند و مدل های جدیدی وارد بازار میشوند. کفپوش ها نیز در طی این چند سال تغییرات زیادی کرده اند. نوع، طرح و رنگ کفپوش ها به قدری متنوع شده اند که برای هر سلیقه ای و هر سبک چیدمانی مدل های زیادی وجود دارد. امروز نیز به بررسی مدل هایی میپردازیم که در حال حاضر بسیار محبوب هستند. اگر قصد خرید کفپوش برای باغ ویلا و یا خانه دارید، بهتر است که به سراغ مدل های جدیدتر بروید. تا اگر زمانی قصد فروش باغ ویلا و یا خانه را داشته باشید، نیازی به تغییر چندانی نباشد. و ملک شما مطابق با آخرین مدل های روز باشد.

چوب بامبو به عنوان کفپوش

چوب بامبو سال هاست که در صنعت کفپوش سازی استفاده میشود. چوب بامبو بر خلاف ظاهرش، زمانی که خشک میشود، دو برابر چوب های دیگر مقاومت پیدا میکند. در حال حاضر نیز با تکنولوژی های جدیدتر، نوعی فیبر نیز در این کفپوش ها قرار میدهند که مقاومت کفپوش را بیشتر نیز میکند. فقط استفاده از کفپوش بامبو برای آشپرخانه و سرویس ها پیشنهاد نمیشود زیرا که رطوبت عمر این کفپوش را کاهش میدهد.

کفپوش بامبو با دوام

کفپوش چوب پنبه

کفپوش چوب پنبه در حال حاضر طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. کفپوش چوب پنبه نسبت به دیگر چوب های طبیعی نرم تر است و راه رفتن بر روی آنها راحت تر است. چوب پنبه رنگ های متنوعی دارد. ولی متاسفانه در برابر رطوبت آسیب پذیر است و نور خورشید کفپوش را کمرنگ میکند.

کفپوش چوب پنبه cork

کفپوش بتنی

کفپوش های بتنی امروزه در داخل منازل و باغ ویلا ها استفاده میشود. مدرن، صاف و صیقل خورده و بسیار با دوام است. قیمت ارزان تری نیز نسبت به بقیه کفپوش ها دارد. ولی گاهی ساعت ها راه رفتن بر روی آن خسته کننده خواهد بود. اما با این حال خیلی از ساکنین شهر های مدرن مانند نیویورک به سراغ کفپوش های بتنی آمده اند.

کفپوش بتنی برای خانه