ایده های دکوراسیون برای فضا های کوچک

این روز ها که زندگی در فضا های کوچک بسیار باب شده است و تعداد زیادی از خانواده ها به دلایل مختلف به سراغ باغ ویلا و ویلا های کوچک میروند، خیلی از طراحان داخلی به سراغ ایده های جدیدتری برای طراحی دکوراسیون آمده اند و سعی دارند هرطوری که شده بهترین استفاده از فضا های کوچک ببرند. 

استفاده از پلاستیک های شفاف 

یکی از متریال هایی که اخیرا در دکوراسیون داخلی بسیار مطرح شده، نوعی از پلاستیک و آکریلیک است. این لوازم شفاف بهترین دوست فضاهای کوچک هستند. در نظر بگیرید که اگر به جای میز های چوبی همیشگی، از چنین پلاستیک های شفافی استفاده کنید، چقدر فضای خانه داخل باغ ویلا و یا خانه بزرگتر به نظر میرسد. این وسایل دوام خیلی خوبی دارند. 

مبلمان شفاف و آکریلیک

استفاده از مبلمان قد کوتاه

مبلمان  و وسایل بزرگ متاسفانه فضا را بسیار پر میکنند و کوچکتر از آنچه که هست نشان میدهد. پس بهتر است به سراغ وسایلی بروید که بسیار بزرگ و برجسته نباشند. همچنین ارتفاع زیادی نسبت به سطح زمین نیز نداشته باشند.

استفاده از مبلمان سبک نیمه قرن

سبک نیمه قرن مربوط میشود به سبک چیدمان سال های 1945 تا 1975 میلادی. این سبک بعد از به روز رسانی، در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. این مبلمان پایه بسیار کشیده و نازکی دارند. از این جهت برای فضا های کوچک بسیار مناسب هستند. و به شما اجازه میدهند که فضای بیشتری برای چیدمان و رفت و آمد داشته باشید.

مبلمان نیمه قرن