ایده های جدید برای طراحی آشپزخانه

در این مقاله تصمیم داریم نگاهی داشته باشیم به جدیدترین و زیباترین طراحی آشپزخانه برای خانه و باغ ویلا. اگر به دنبال این هستید که برای سال جدید تغییراتی در طراحی آشپزخانه ایجاد کنید و یا در حال ساخت باغ ویلا و یا خانه ای هستید، ما در این مقاله آخرین مد روز طراحی آشپزخانه را به شما میگوییم.

تضاد ایجاد کنید

در سال 2019، یکی از طراحی های جدید آشپزخانه، استفاده کردن از متریالی است که با هم در تضاد باشند. برای مثال استفاده کردن از کاشی های تخت و مسطح برای پشت سینک همراه با سنگ مرمر رگه دار برای سطوح کنار سینک. و یا استفاده از کابینت ها با رنگ برنز در کنار چوب های کنده کاری شده.

از متریال های خام استفاده کنید

در سال آینده طراحی آشپزخانه رو به سادگی و استفاده از مواد و متریال خام میرود. برای مثال چوب هایی از انواع مختلف بدون اینکه روی آنها تغییری ایجاد شده باشد و یا استفاده از سنگ ها و کنف طبیعی.

استفاده از مواد خام دز آشپزخانه

استفاده از یک نوع پوشش برای تمام آشپزخانه

یکی از طراحان مطرح معتقد است که امسال این مدل آشپزخانه ها، چهره جدید آشپزخانه های لاکچری خواهند بود. منظور از یک نوع پوشش این است که تمامی لوازم برقی مانند یخچال، مایکروویو و ... طوری تعبیه میشوند که اثری از آنها معلوم نباشد و یا داخلی کابینتی قرار بگیرند و یا کاوری همرنگ کابینت ها داشته باشند. حتی برای اجاق گاز نیز این روز ها اروپایی ها به دنبال اجاقی هستند که تا حد امکان ساده باشد و قابلیت این را داشته باشد که خیلی به چشم نیاید. با استفاده از پوشش برای تمامی وسایل ها، آشپزخانه نمایی یکدست، تمیز و البته بسیار لوکس به خود میگیرد.

کشوی های چوبی و چرمی

دیگر ترند آشپزخانه ها برای سال جدید استفاده از کشوهای چوبی همراه با دسته های چرمی است.

کشو های چوبی با دسته های چرم