جدیدترین رنگ های سال برای طراحی داخلی

مطمئنا خیلی از شما ها در این فکر هستید که در یکی دو ماه آینده تغییری در ظاهر خانه و یا ویلای خود بدهید. چه تغییری بهتر از رنگ تازه و نو برای دیوارها. حتی اگر هم قصد فروختن باغ ویلا و یا خانه را داشته باشید، ملکی که به تازگی رنگ شده باشد، بهتر به فروش میرسد.

امسال علاوه بر رنگ های ملایم و پاستلی ، شاهد رنگ های جسور تر و شادتر نیز خواهیم بود. اگر تصمیم دارید که رنگ جدیدی برای دیوار های ویلا و خانه انتخاب کنید، بهتر است به سراغ رنگ های جسورتر بروید تا اگر هم قصد فروش ملک داشته باشید، ملک شما در نظر خریداران متفاوت و تازه به نظر برسد.

رنگ آجری

رنگ آجری یکی از جدیدترین و محبوب ترین رنگ هایی است که طراحان داخلی مطرح استفاده از این رنگ را در سال 2019 توصیه کرده اند. این رنگ برای کسانی که هم به رنگ های گرم و نشات گرفته از طبیعت علاقه دارند و هم می خواهند حال و هوایی مدرن در خانه داشته باشند، مناسب است. 

رنگ لیمویی

اگر به رنگ های شادتر و زنده تر علاقه دارید، رنگ لیمویی امسال بهترین انتخاب برای شما است. لازم هم نیست که تمامی دیوارها را به این رنگ دربیارید، فقط کافی است بخشی ازاتاق را لیمویی کنید تا تاثیر خیره کننده این رنگ بر محیط خانه را ببینید. این رنگ حتی برای استفاده کردن در سرویس های بهداشتی و حمام خانه نیز مناسب است.

رنگ لیمویی دکوراسیون و دیوار خانه

رنگ سبز آبی

رنگ هایی مانند سبز زمردی، سبز آبی و آبی کبود در این دسته بندی قرار میگیرند و برای کسانی مناسب است که میخواهند فضایی بسیار لوکس و شاهانه در ویلا و یا خانه داشته باشند. حتی اگر این رنگ ها را برای دیوار مناسب نمیبینید، میتوانید از این رنگ برای کابینت ها یا مبلمان نیز استفاده کنید. سبز آبی یکی از رنگ هایی است که به ندرت برای دیوار ها انتخاب میشود از این رو در چشم بازدید کننده بسیار تازه و متفاوت جلوه میکند.

رنگ سبز آبی دکوراسیون و دیوار خانه