اولین ویلای زیر آب دنیا

یکی از لوکس ترین هتل های جزایر فوق العاده زیبا مالدیو، ویلایی در زیر آب ساخته تا از این به بعد مهمان ها بتوانند خوابیدن زیر سقف دریا و لذت بردن از زیبایی های اقیانوس هند را تجربه کنند.

لوکس ترین ویلا زیر آب

این ویلای دو طبقه طوری ساخته شده است که ساکنین آن بتوانند هم از مناظر زیر آب و هم از مناظر بیرون بهره ببرند. بخش زیر آب که در عمق 5 متری قرار دارد، از یک فضای نشیمن ، اتاق خواب ، حمام ، دستشویی و البته سقف و دیوار های شیشه ای تشکیل شده است. بخش روی آب نیز از فضای غذا خوری ، سالن ورزش ، اتاق خواب تشکیل شده و تیمی از خدمه 24 ساعت روز آماده خدمت رسانی به ساکنین این ویلا هستند. هزینه سکونت در این ویلای استثنایی و لذت بردن از زیبایی های اقیانوس هند برای یک شب 50 هزار دلار است و قطعا مقصد تفریحی خوبی برای میلیونر ها خواهد بود. این ویلا از ماه نوامبر پذیرای مهمان ها خواهد بود. این سوییت 100 متری میتواند تا 9 نفر مهمان را در خود جای دهد. این ویلا شیشه ای متعلق به شرکت Crown هستش که توسط سفیر مالدیو در کشور پاکستان ، اداره میشود.

ویلا هایی بر روی آب

هتل Muraka که سازنده این ویلا است ، برای ساکنین این ویلا امکانات فوق العاده ای تهیه کرده. از سفارش دادن غذا های خاص ژاپنی ، اروپایی و مالدیوی که حتی در داخل منو نیست تا نگهبان و مرکزی برای نگهداری کودکان. این هتل در جزیره خصوصی  Rangali واقع شده و در کنار آن ساحل های خصوصی فوق العاده زیبا و لوکسی ساخته شده است. این ویلا ی زیر آب تنها ویلای این هتل نیست بلکه 50 ویلای روی آب ، 79 ویلای ساحلی و 21 ویلای اسپا نیز جز این مجموعه هستند. این هتل لوکس یک رستوران زیر آب نیز دارد که 13 سال پیش ساخته شده بود و تقریبا جز اولین سازه های این چنینی در زیر آب به شمار می آید.

ویلا زیر آب جزایر مالدیو

ویلا روی آب لوکس مالدیو