لوکس ترین باغ ویلاها در ایران

در کمال تعجب زمانی که خانه های لاکچری در تهران را در گوگل جست و جو میکنید، با وب سایت های مشاور املاک بین المللی رو به رو میشوید که خانه و ویلا هایی لوکس از سرتاسر دنیا، از جمله تهران به شما نشان میدهند. خیلی از ویلا ها قیمتی بالای 1 میلیون یورو دارند.ولی مشخصه اصلی این ویلا ها، معماری منحصر به فرد و مدرن آنها است.

باغ ویلا لاکچری در محمد شهر

یکی از باغ ویلا هایی که توجه زیادی به خودش جلب میکند، باغ ویلا محمد شهر است. این ویلای ال شکل توسط دو بخش مستطیلی محاصره شده و معماری بسیار مدرنی دارد. فضای این ویلا طوری طراحی شده که مرز زیادی بین خارج و داخل ویلا وجود نداشته باشد و پنجره های بزرگی نیز دارد.گرچه بالکن های این ویلا دید زیادی از خارج ویلا ندارند. این ویلای 500 متری ، 3 اتاق خواب و 4 حمام دارد.

باغ ویلا لاکچری محمد شهر کرج

ویلا لوکس واقع در مشا، دماوند

این ویلای لوکس 3 طبقه از معماری مدرن و بسیار جذابی برخوردار است. همانطور که در تصویر میبینید این سه طبقه از سه مکعب مجزا ساخته شده که هر کدام از این مکعب ها ویو زیبایی از کوه های منطقه تارود دارند.متریال اصلی در داخل این ویلا چوب است و راه پله ای مارپیچی چوبی برای اتصال طبقات تعبیه شده است. این ویلای 260 متری شامل دو اتاق خواب و 4 حمام است.

ویلا لوکس مشا دماوند

ویلا استخر دار دماوند مشا لوکس

ویلا مدرن و لوکس شیراز

این ویلای 170 متری با دو اتاق خواب و دو حمام واقع در صدرا ، شیراز است. این ویلای سفید رنگ با وجود متراژ پایین، در میان مناطق اطراف جلب توجه میکند.و تضاد جالبی میان کوه ها و تپه های اطراف دارد. این ویلا از دو بخش عمومی و خصوصی تشکیل شده است. معماری این ویلا بسیار هوشمندانه است زیرا که طوری طراحی شده که در طول روز بیشترین نور طبیعی را دریافت کند و ویویی عالی از منطق داشته باشد.

ویلا لوکس صدرا شیراز استخر دار