چرا نباید باغ ویلا را گران بفروشیم

منظور از گران نفروختن این نیست که زیر قیمت بازار بفروشید بلکه یعنی بیش از ارزش ملک برای آن قیمت گذاری کنید. این کار برای شما که فروشنده باغ ویلا هستید ضررهای زیادی دارد که در این مقاله به آنها اشاره میکنیم. مطالعه این نکات به شما کمک میکند که با قیمت گذاری مناسب بیشترین سود را از فروش ملک بدست بیاورید.

ملک گرانتر بازدید های کمتری خواهد داشت

امروزه خریداران باغ و ویلا با دانش و تحقیقات بیشتری به سراغ خرید میروند. وب سایت های مشاورین املاک را بررسی میکنند و از مشاورین املاک و افراد ساکن در آن منطقه پرس و جو میکنند. پس باید انتظار این را داشته باشید که مشتریان از قیمت های منطقه با خبر باشند و متوجه قیمت بالای باغ ویلای شما بشوند لذا کمتر به سراغ بازدید از ملک شما میروند.

ملک مشتریان بالقوه جذب نمیکند

شاید در ظاهر افرادی پیدا بشوند که به خرید ملک شما علاقه نشان دهند و حتی تا پای امضای قولنامه نیز پیش بیایند ولی مشتریان امروزه همانطور که گفتیم دانش زیادی دارند و به راحتی چنین ارقام بالایی را پرداخت نمیکنند و در نهایت از معامله سر باز میزنند.

به فروش املاک رقبا کمک میکند

اگر خریداری از ملک شما بازدید کند و سپس از ملک دیگری در آن منطقه بازدید کند، میبیند که ملک دوم با همان امکانات در همان منطقه قیمت پایینتری دارد. پس قطعا به سراغ ملک دوم خواهد رفت.

دیرتر به فروش میرسد

در اکثر اوقات املاک گرانتر به فروش نمیرسند و اگر استثنایی رخ بدهد و بتوانید ملک را بفروشید قطعا زمان بیشتری طول میکشد. این طول کشیدن به ضرر شما خواهد بود زیرا که ممکن است از فصل فروش بگذرد و مجبور شوید باغ ویلا را زیر قیمت بفروشید.

پایین آوردن قیمت فایده ندارد

اگر بعد از مدت ها قیمت فروش ملک را پایین بیاورید، چندان فایده ای ندارد. زیرا تا آن موقع ملک های جدیدتر و با امکانات بهتری وارد بازار فروش املاک شده اند.

شهرک باغ ویلا