دلایل عدم فروش ملک

"چرا ملک من فروخته نمیشود؟" شاید شما هم از دسته مالکینی باشید که مدتهاست باغ، باغ ویلا و یا آپارتمانی برای فروش گذاشته اید ولی هنوز خبری از مشتری بالقوه نشده است. از طرفی هم نگرانی شما از اینکه نتوانسته اید در موعد مشخصی ملک را بفروشید، رو به افزایش است.در این مقاله مواردی که ممکن است در عدم فروش ملک شما تاثیر گذار باشد را بررسی کنیم.

قیمت باغ ویلا بیش از قیمت منطقه است

با توجه به میزان ارزش و در خواست های یک منطقه ، قیمتی برای تمامی املاک آن منطقه مشخص میشود که شما هرچقدر بیش از قیمت منطقه ارزش گذاری کنید، ملک شما احتمال فروختنش کمتر میشود. خریداران با دیدن املاک مشابه در همان منطقه، بازدید از باغ و یا باغ ویلا شما و پرس و جو از مشاورین املاک میتوانند متوجه شوند که آیا قیمتی که در نظر گرفته اید درست است یا بیش از اندازه ارزش گذاری کرده اید. پس بهتر است همین حالا به مشاورین املاک با تجربه همان منطقه مراجعه کنید و از آنها برای قیمت گذاری مشاوره بگیرید.

ظاهر ملک شما به اندازه کافی زیبا نیست

اگر چند سالی از مدت ساخت ویلا و یا خانه شما گذشته باشد امکانش زیاد است که در کنار همسایه های نوسازش مشکل عدم فروش داشته باشد. یا باید زیر قیمت بفروشید یا باید با ایجاد تغییرات ظاهری و تعمیرات به بازسازی و زیبا سازی ویلا اقدام کنید.

منطقه ملک شما مشتری ندارد

شما میتوانید زیباترین و مجهزترین ویلای منطقه را داشته باشید ولی اگر ارزش منطقه شما و به همین نسبت قیمت ها پایین باشد، شما مجبور به فروش زیر قیمت خواهید شد. اگر منطقه امکانات رفاهی و امنیتی نداشته باشد و از خیابان کشی و آسفالت خبری نباشد، شما در حین فروش به مشکل برخواهید خورد. گرچه یک مشاور املاک با تجربه میتواند شما را در فروش ملک کمک کند. یا باید از قیمت درخواستی صرفنظر کنید و یا امکانات اضافه تری برای ملک در نظر بگیرید. برای مثال : نصب دوربین های مدار بسته.

ویلا سفید زیبا مدیترانه ای