نصب شومینه هیزمی در باغ ویلا

یکی از لذت های روز های بارانی و برفی نشستن در کنار اتش و لذت بردن از گرما و صدای دلنشین اش است. شما میتوانید با نصب چنین شومینه هایی در داخل باغ ویلا، علاوه بر استفاده کردن از صدای دلنشینش ، از گرمای فوق العاده ای که به محیط میبخشد نیز استفاده کنید و در هزینه های گاز نیز صرفه جویی کنید. میتوانید از چوب های خشک شده باغ بهترین استفاده را بکنید.

در حال حاضر خیلی از معماران و طراحان داخلی به سراغ استفاده از چنین شومینه ای آمده اند و در حال حاضر شومینه های هیزمی بسیار پرطرفدار هستند و یکی از ویژگی های معماری مدرن باغ ویلا است.

این سبک در حال حاضر میان طراحان کشور های سوئد و انگلستان بسیار طرفدار دارد. خیلی ها برای شومینه هیزمی از زمینه سفید استفاده میکنند. یکی دیگر از راه هایی که میتواند نمای خوبی به فضای داخل خانه بدهد، استفاده از شومینه مقابل شیشه ها و پنجره های ویلا است .

شومینه هیزمی ویلا خانه مدرن

افرادی چنین شومینه هایی نصب میکنند که به دنبال ایجاد محیطی مدرن و مینیمال در ویلا باشند. و در کنار چنین شومینه هایی از اثاثیه انچنانی استفاده نمیشود تا این شومینه ها مرکز توجه باقی بمانند. همانطور که میدانید این شومینه ها سبک های مختلفی دارند و عده ای از آنها در داخل دیوار نصب شده اند و عده ای دیگر جدا و با لوله دودکش برجسته تعبیه میشوند. اگر باغ ویلا شما سقف بلندی دارد و فضای کافی نیز وجود دارد و اثاثیه حجم زیادی اشغال نکرده اند میتوانید از شومینه هایی استفاده کنید که دودکش های مشخصی دارند و در داخل دیوار قرار نگرفته اند. اگر خودتان قصد ساخت چنین شومینه ای دارید ، باید دقت کنید رسیدن اکسیژن به هیزم ها عامل مهمی در تمیز سوختن شومینه است و باید شومینه به خوبی هوا دریافت کند و راهی نیز برای خروج دود وجود داشته باشد.

شومینه هیزمی دوکش دار در داخل خانه