ایده های جالب چیدمان داخلی باغ ویلا

اصولا ایجاد تغییر در زندگی ثمرات مثبتی دارد و چه بهتر که چنین تغییراتی را در محیط زندگی مان پیاده سازی کنیم .ایجاد تغییر در داخل خانه و باغ ویلا باعث میشود که حس راحتی بیشتری داشته باشید و زمانی که در پایان روز و یا در آخر هفته به آن مراجعه میکنید تمام خستگی را از شما میگیرد و باعث آرامش شما و عزیزانتان میشود.خیلی از ایده ها هستند که در عین زیبایی هزینه زیادی برای اجرا لازم ندارند و حتی خود شما نیز میتوانید آنها را انجام بدهید.

به سراغ رنگ های تیره بروید

در سال 2018 بیشتر طراحان دکوراسیون اعلام کردند که رنگ های تیره برای اتاق ها و یا اتاق نشیمن بسیار رو بورس هستند . پس اگر شما به دنبال داشتن خانه و یا باغ ویلایی طبق ترند های روز هستید بهتر است به سراغ چنین رنگ هایی بروید . لزوما رنگ مشکی نمیتواند انتخاب خوبی برای دیوار های ویلا و یا خانه شما باشد . باید از آبی ها ، سبز ها و خاکستری های تیره استفاده کنید.دیوار های تیره مانند دیوار های سفید باعث میشوند لوازم و اثاثیه بیشتر به چشم بیاید.دقت کنید که فقط در دیوارهایی میتوانید چنین رنگی استفاده کنید که به خوبی نور خورشید را دریافت میکنند.

طراحی دکوراسیون اتاقکار با رنگ های تیره

از طرح های هندسی استفاده کنید

این روز ها اشکال هندسی بسیار پرطرفدار هستند و صاحبان املاک با سلیقه مطمئنا باید استفاده از این اشکال را در دکوراسیون ویلا و خانه لحاظ کنند . این کار میتواند با استفاده از مبلمان هندسی  باشد و یا استفاده از یک روش کم هزینه تر مانند رنگ آمیزی بخشی از دیوار به این اشکال باشد.

خانه رنگی رنگی زیبا

استفاده از فرینج ها

فرینج به معنای ریش ریشه هایی است که غالبا در لباس و یا دکوراسیون استفاده می شود . امسال مدل های متنوعی از این اکسسوری های زیبا را بر دیوار خانه های مدرن دیده ایم . میتوانید پتویی که ریشه ریشه است را به مبل اضافه کنید و یا کلا به عنوان شی تزیینی به دیوار بیاویزید.

استفاده از فرینج و ریشه در دکوراسیون داخلی