راهنمای فروش سریع باغ ویلا

خیلی از افراد معتقدند که فروش خانه بسیار آسان است و فقط بارگذاری چندین تصویر در وبسایتهای مشاورین املاک خدمات فروش ویلا میتواند ملک آنها را در کمترین زمان به فروش برساند . آنها همسایه خود را میبینند که چطور توانسته ملک را به قیمتی بالا و حتی بالاتر از قیمت منطقه بفروشد پس ترغیب میشوند و انتظار دارند ملک را با بالاترین قیمت و در کمترین زمان بفروشند .در صورتی که فروش خانه یا ملک مانند خرید پروسه ای زمان بر است . فروشنده یک ملک باید با دیدی انتقادی به خانه اش بنگرد و خودش را جای خریدار بگذارد و تازه آن زمان است که میتواند درک درستی از ملکی که میخواهد بفروشد پیدا کند .

ویلای زیبا استخر دار

آسانترین و سریع ترین راه فروش خانه یا باغ ویلا چیست ؟

"خلوت کردن خانه" بهترین راه برای ایجاد یک تاثیر مثبت روانی برای مشتریان بالقوه و حتی فروشنده است . خلوت کردن میتواند شامل برداشتن : آیتم هایی که دیگر از آنها استفاده نمیکنید ، آیتمهای شخصی مانند تصاویر خانواده ای  و دکوراسیون اضافه باشد. نبود آیتم های شخصی در خانه به خریدار کمک میکند که خودش را بتواند در آن خانه تجسم کند . و نبود وسایل اضافه میتواند به بزرگ تر نشان دادن فضا ، روشن تر شدن و فروش ویلا کمک کند .بعد از خلوت کردن نوبت به نظافت فرا رسیده است . آشپزخانه ، کف ، اتاق ها و دیوار ها باید تا حد امکان تمیز باشند، کتابخانه ها مرتب باشند و حتی رنگ کردن دیوار ها میتواند تاثیر خوبی در نظافت کلی خانه داشته باشد.

استخرو مبلمان ساده ویلا

خانه را آماده کنید

یکی از موثرترین راه های فروش ملک که شاید بیشتر در بین جوامع اروپایی و آمریکایی رواج دارد ، ایجاد و یا اضافه کردن دکوراسیون است . مشاورین املاک با علم بر اینکه چی چیزی بیشتر نظر خریدار را جلب میکند ، تغییراتی ایجاد میکنند. میتواند اضافه کردن تابلو و یا حتی روشنایی و لوستر باشد و یا حتی برداشتن برخی از وسایل . در هر صورت شما باید بتوانید دکوراسیون ملک یا باغ ویلا را طوری بچینید که بتواند نظر خریدار را در لحظه اول جذب کند زیرا که هر خریداری فقط یکبار از ملک شما بازدید میکند و اگر نتوانید نظرش را جلب کنید ، شانس دیگری برای جذب آن مشتری نخواهید داشت .

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید  فضای بیرونی ویلا و یا خانه خواهد بود .زیرا که اولین چیزی که مشتری میبیند فضای بیرونی خواهد بود. میتوانید در قدیمی باغ را تعویض و یا رنگ آمیزی کنید ، درختان و گیاهان را هرس کنید ، به استخر رسیدگی کنید و نورپردازی مختصری برای نشان دادن زیبایی محیط باغ نصب کنید . یکی دیگر از کارهایی که مشاورین املاک برای فروش بهتر خانه انجام میدهند و هزینه زیادی نیز ندارد ، نصب آینه های نسبتا بزرگ است . نصب آینه کمبود یک تابلوی زیبا را در خانه جبران میکند و باعث میشود که انعکاس نور بیشتری در اتاق بوجود بیاید .

نصب آینه در خانه برای بزرگ نشان دادن فضا

توصیه دیگر برای فروش بهتر خانه ، اضافه کردن ملحفه و پرده های سفید است . اگر پرده های خانه شما تیره هستند ، بهتر است که آنها را با پرده های سفید و توری عوض کنید تا نور بیشتری وارد خانه بشود و خانه بزرگتر و روشنتر به نظر برسد .

خیلی از مشاورین حتی با روشن کردن شمع های آروماتیک  و عود با رایحه های ملایم سعی میکنند تا حس بسیار خوب توام با آرامش برای مشتری ایجاد کنند .

رنگ هایی که باعث فروش سریع خانه میشوند

خیلی از مشاورین املاک تاکید زیادی بر استفاده نکردن از رنگ های جیغ و پر رنگ برای دیوار ها دارند . برای فروش بهتر خانه توصیه شده که بهتر است به سراغ های رنگ های خنثی مانند خاکستری کمرنگ ، آبی بسیار روشن و ... بروید و استفاده از رنگ آبی تیره برای اتاق خواب ها هم میتواند تاثیر خوبی بر مشتری بذارد .اگر قبل از فروش باغ ویلا زمانی را برای رنگ کردنش تخصیص بدهید مطمئن باشید که تاثیر زیادی بر فروش خانه شما خواهد داشت .

استفاده از رنگ روشن برای خانه

چرا ویلای ما به فروش نمیرود ؟

خیلی از فروشنده های باغ ویلا بعد از چندین ماه تلاش ناموفق برای فروش ملک خود ناامید میشوند و رکود بازار را دلیلی برای عدم موفقیت خود میدانند. گرچه رکود بازار بی تاثیر نیست ولی همیشه میتوان چند مشتری که مایل به سرمایه گذاری بلند مدت هستند ، پیدا کرد .

 اولین دلیلی که میتواند برای عدم فروش خانه و یا ملک بیان کرد ، بازاریابی نادرست است . بازاریابی نقش مهمی در فروش ویلا دارد و برای بازاریابی موثر باید به سراغ یک مشاور املاک خبره بروید که دانش خوبی بر منطقه و مشتریان داشته باشد . مشاور املاکی که انتخاب میکنید باید وبسایتی نیز داشته باشد که بتواند تصاویری از ملک شما برای عموم به نمایش بگذارد زیرا که امروزه خیلی ها جست و جو برای خرید را از اینترنت شروع میکنند .

دلیل دیگر این است که قیمتی که برای ملک در نظر گرفته اید ، زیاد واقعی نیست و بیش از قیمت درخواستی در آن منطقه است . برای قیمت گذاری مناسب نیز باید از مشاور املاک با تجربه در این امر استفاده کنید . هرچقدر قیمتی که قرار میدهید ، واقع بینانه تر باشد ، ملک شما زودتر به فروش میرود .

مراحل قانونی را طی کنید

هیچی بدتر از این نیست که مشتری مایل به خرید باشد ولی ملک مشکل سند ، تسهیلات مسکن ، پایان کار از شهرداری و یا هر مشکل قانونی دیگری داشته باشد .امروزه خریداران با احتیاط زیاد به سراغ خرید ملک یا باغ ویلا می آیند و بهتر است که قبل از هرچیزی مسائلی از این قبیل را برطرف کنید تا مشتری زمان زیادی برای خرید منتظر نماند .

در انتخاب مشاور املاک برای فروش دقت کنید

بر روی انتخاب یک مشاور املاکی که با منطقه آشنایی داشته باشد ، تاکید زیادی کردیم . یک مشاوره املاک خرید و فروش با تجربه با شناخت خوبی که از منطقه و سطح قیمت ها دارد ، میتواند کار شما را برای فروش بسیار آسان کند . مشاوری انتخاب کنید که وبسایتی خوب برای نمایش تصاویر و ویژگی های ملک شما داشته باشد و تجربه فروش باغ ویلاهای نظیر شما را داشته باشد .