ایده های خلاقانه برای تزیین بالکن باغ ویلا

اگر باغ ویلا شما بالکن کوچکی دارد ، ناراحت نباشید .راه های زیادی وجود دارد که بتواند فضای بالکن شما را به مکانی استثنایی و رویایی تبدیل کند .خیلی از خانه ها از داشتن نعمت بالکن محروم هستند پس اگر ویلای شما بالکن دارد بهتر است  بیشترین استفاده را از آن ببرید .

از رنگها استفاده کنید

اگر میخواهید بالکن شما ظاهر لوکسی داشته باشد از پارچه ها و بافت های متفاوت و رنگی استفاده کنید .استفاده از فرش های رنگی قطعا تاثیر شگفت انگیزی بر محیط تراس میگذراند . حتما لازم نیست از مبلمان گران استفاده کنید ، بلکه مبلمان قدیمی با کمی تغییرات از قبیل تغییر روکش میتوانند تغیر زیادی ایجاد کنند .

مبلمان برای بالکن

نور اضافه کنید

استفاده از شمع ها ، یکی از اکسسوری های تزیینی هر محیطی ، بدون شک باعث زیبایی تراس خانه شما میشوند . اما شمع ها عمر کوتاهی دارند و باید مکرر جایگزین شوند . در عوض استفاده از لامپ میتواند همان جلوه را به محیط شما اضافه کند و علاوه بر آن ، عمر طولانی تری هم دارند.لامپ های ال ای دی و خورشیدی از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

حتی با استفاده از لامپ های ریسه ای میتوانید شومینه مصنوعی درست کنید . کافی است چند قطعه چوب ، یک محفظه و مقداری لامپ ریسه ای تهیه کنید و لامپ ها را به دور تکه چوب ها ببندید و آنها را در محفظه بگذارید و محفظه را در مرکز و یا محل مورد نظرتان قرار بدهید و به این ترتیب یک شومینه مصنوعی درست کرده اید .

گل و گیاه اضافه کنید

گل ها و گیاهان برای جلوه بخشیدن به بالکن باغ ویلا شما بسیار مهم هستند . اما اگر وقت کافی برای رسیدگی به گیاهان را ندارید ، گیاهان مصنوعی متنوعی وجود دارند که میتوانند جایگزین خوبی باشند .علاوه بر اینها ، راه های متنوع و خلاقانه ای برای نصب گلدان های بیشتر در فضای محدود بالکن وجود دارد که میتوانید از آنها بهره بگیرید.

انواع گلدان برای بالکن و تراس