ساخت باربیکیو در باغ ویلا

ساخت باربیکیو در باغ ها و باغ ویلاهای شخصی به یکی از الزامات تبدیل شده است چرا که در فرهنگ ما ایرانی ها تمام دورهمی ها با انواع کباب ها عجین شده است. امروزه دیگر کمتر از روش های قدیمی برای پخت کباب استفاده می شود. دیگر خبری از چاله، هیزم و زغال مانند قدیم نیست. در این مقاله ایده های متفاوتی را برای طراحی  باربیکیو باغ ویلا در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

باربیکیو پیش ساخته

تولیدات پیش ساخته در زمینه ساخت باربیکیو از تنوع خوبی برخوردار هستند.باربیکیو های ایستاده و تاشو به دلیل فضای کمی که درگیر میکنند مورد استقبال بهتری قرار میگیرند.

باربیکیو متحرک

باربیکیو متحرک

باربیکیو های متحرک به صورت چرخ دار طراحی میشوند. تنوع تولیدات کارخانه ها دست شما را برای انتخاب باز گذاشته اند. نمونه های دیواری تاشو فضای بسیار کمی می گیرد و نمونه ایستاده با توجه به ابعادش در هر گوشه کناری جا می شود.اگر کار ساخت و ساز ویلای شما به پایان رسیده و فضایی با این مشخصات را در آن در نظر نگرفته اید می توانید از دیگر نمونه های باربیکیو استفاده کنید. نمونه پایه دار با چرخ، می تواند به صورت متحرک به راحتی برای قرارگیری در بخش های مختلف ویلای شما جا به جا شود.

باربیکیو در آلاچیق

باربیکیو در آلاچیق

اگر قصد دارید که باربیکیو را در آلاچیق قرار بدهید، پیشنهاد ما به شما این است که از فاصله میان دو ستون آلاچیق برای محل قراری آن استفاده کنید. با این کار تعریف فضای آلاچیق و جداسازی فضای باز و نیمه باز آن را انجام داده اید.

ساخت باربیکیو از متریال چوبی

چون هدف ما برای صرف زمانمان در فضای باز برقراری ارتباط با طبیعت است شاید گزینه بهتر برای مصالح کابینت های پیشخوان، چوب باشد. چوب عنصری از طبیعت است که حس طراوت را در کنار فضای سبز تقویت خواهد کرد.

ساخت باربیکیو در فضای باز بر روی پیشخوان

ساخت باربیکیو در فضای باز بر روی پیشخوان

با افزایش طول این پیشخوان از سطح روی آن برای فضای کار، آماده سازی و به سیخ کشیدن گوشت ها استفاده کنید. با این روش به راحتی می توانید همه مراحل کار را در فضای باز انجام داده و زمان بیشتری را در کنار گیاهان و محوطه سازی ویلای زیبای خود بگذرانید.