فاکتورهای انتخاب باغ ویلا

فاکتورهای بسیار متعددی برای دسته بندی باغ ویلاها وجود دارد.باغ ویلای استخر دار یا بدون استخر،باغ ویلا ی محوطه سازی شده یا محوطه سازی نشده،دارای نور پردازی یا فاقد نورپردازی وغیر........اما اینکه واقعا چه مزیت هایی برای باغ ویلا ضروری به شمار میرود و چه مزیت هایی صرفا تجملاتی به شمار میرود را در این مقاله مشخص میکنیم.

خرید باغ ویلای استخردار

استخر یکی از مواردی است که اغلب مردم در خرید باغ ویلا اهمیت زیادی برای آن قائل هستند.وجود باغ ویلا در محوطه باغ بسیار زیبا و دیدنی ست.اما باید در نظر داشت که استخر در باغ ویلا باید مجهز به تمامی تاسیسات از جمله سیستم تصفیه و سیستم گرمایش و سرمایش باشد.

خرید باغ ویلای آلاچیق دار

آلاچیق نیز در باغ ویلا از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که هدف از خرید باغ ویلا بهره بردن از طبیعت است.پس باید در محوطه بیرونی باغ ویلا فضایی سربسته وجود داشته باشد تا در تابستان از نور آفتاب و در باقی فصول از بارش برف و باران در امان باشید.

خرید باغ ویلای محوطه سازی شده

طبیعت بکر و دست نخورده زیباست اما این بدین معنی نیست که محوطه باغ را به همان صورتی که هست رها کنیم.استفاده درست و به جا از محوطه باغ،استفاده از گیاهان زینتی ، کاشتن گل با رنگ های متنوع،استفاده از آبنماهای زیبا و چمن کاری های مدرن، از محوطه سازی هایی به شمار میرود که فضای بیرونی باغ ویلا را زیبا و دلنشین میکند.

باغ ویلا لوکس

اینکه بنای موجود در باغ ویلا لوکس و مدرن باشد،مهم است چرا که لذت بردن از طبیعت باید توام با آرامش باشد.اتاق خواب های مستر،اشپزخانه ای مدرن با کابینت های از چوب های با کیفیت و دکوراسیون داخلی زیبا از نکاتی است که باید به هنگام خرید باغ ویلا به آن دقت کنید.