محوطه سازی منحصر به فرد در باغ ویلا

محوطه سازی همیشه یکی از دغدغه های صاحبان باغ ویلا بوده و است. ایده های نو برای محوطه سازی در اجرا سخت به نظر میرسند ، اما در واقع اینطور نیست و میتوان با طرحی نو و ایده ای تازه محوطه بیرونی باغ ویلای خود را به سبک جدید و منحصر به فرد طراحی کرد. در این مقاله قصد داریم تا مواردی عنوان کنیم که به کمک آنها میتوانید فضای بیرونی باغ ویلای خود را به شکل منحصر به فردی محوطه سازی کنید.

نور پردازی نامحسوس در محوطه سازی باغ ویلا

نور پردازی در محوطه از آن دسته مواردی است که میتوان با استفاده از آن تنوع زیادی در محوطه ایجاد کرد و جای مانور بالایی دارد. نورپردازی های نامحسوس به خصوص در کنار استخر باغ ویلا و یا در درون آن میتواند شما را در ایجاد محوطه ای منحصر به فرد کمک کند.

نور پردازی نامحسوس در محوطه سازی باغ ویلا

تنوع در حاشیه بندی

ایده های نو همیشه نیاز به جسارت دارند. لازم نیست همیشه به روال قبل چمن کاری و یا گل کاری محوطه را حاشیه بندی کنید. اشکال مختلف را مورد استفاده قرار دهید تا به طرحی نو دست پیدا کنید و محوطه سازی منحصر به فردی را تجربه کنید.

ایجاد راه پله ای با استفاده از سنگ های طبیعی

محوطه سازی باغ ویلا شما هر اندازه به طبیعت نزدیک تر باشد ، زیباتر و دلنشین تر خواد بود. استفاده از سنگ های های طبیعی برای ایجاد راه های پله ای شکل منظره ای طبیعی را در محوطه باغ ویلا ایجاد میکند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند.

ایجاد راه پله ای با استفاده از سنگ های طبیعی در محوطه باغ ویلا

ساخت کلبه چوبی در محوطه باغ

اگر باغی با درختان تنومند و سر به فلک کشیده دارید لذت ساخت کلبه چوبی را از دست ندهید چرا که بسیار لذت بخش خواهد بود و حس کلبه های جنلگی را در وجود شما زنده خواهد کرد. همچنین میتوانید از کلبه چوبی در محوطه باغ به عنوان آلاچیق در فصل های سرد سال استفاده کنید.