تاریخچه و ویژگی خانه های ویلایی

ویژگی خانه های ویلایی:

خانه ویلایی در فرهنگ مردم ایران به خانه هایی گفته می شود که دارای نمای چهار طرف و سقف شیبدار می باشند. خانه های ویلایی بیشتر در شمال ایران در اطراف شهرک ها دیده می شوند به این دلیل که این مناطق دارای آب و هوای مرطوب می باشند .، اما متاسفانه با افزایش شهرها از تعداد این خانه ها کاسته شد . خانه های ویلایی دارای معماری به سبک ایتالیایی می باشند که در زمین های وسیعی ساخته می شوند بنای این خانه ها باید دارای زیبایی و جذابیت های منحصر به فردی باشد و با احاطه شدن بنای ساختمان با وسایل طبیعی از جمله درختان سرسبز و ایجاد باغچه های رنگارنگ ، می توانید زیبایی آن را چندین برابر کنید. امروزه ویلا به خانه هایی گفته می شود که در اطراف ییلاق ها و شهرها شروع به ساخت و طراحی می شوند و از چهار طرف به بیرون نما دارند.

در سایت املاک سها باغ ویلاهای متعددی برای خرید ثبت شده اند که شما مشتریان گرامی برای خرید باغ ویلا می توانید با مراجعه به سایت ما باغ ویلاهایی را که در متراژ ها مختلف و قیمت های متفاوت  با بهترین امکانات می باشند را مورد بررسی قرار دهید و همچنین می توانید برای انتخاب مناسب تر با مشاوران باتجربه ما مشورت کنید و سپس باغ ویلای خود را خریداری نمایید.

تاریخچه خانه های ویلایی :

ساخت آن ها به دوران جمهموری روم باستان باز می گردد و مردمی که دارای سطح اجتماعی و اقتصادی بالایی بودند اقدام به ساخت باغ های بزرگ می کردند اما بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلیسا کاربری ها تغییر پیدا کردند در واقع به صورت صومعه استفاده می شدند. و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد می توانید به املاک سها که یکی از معتبرترین املاک در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران که دارای سابقه چندین ساله می باشد و  توانسته است باغ ویلاهای زیادی را به فروش برسانند مراجعه فرمایید و با مشاهده باغ ویلاها با امکانات رفاهی و وجود اسناد قانونی و معتبر همراه با پایان کار شهرداری، محوطه سازی های شیک و نورپردازی های مهندسی شده در شب، انشعابات کامل و قانونی، دارای سوییت های سرایداری، استخرهای روباز و سرپوشیده مجهز به تاسیسات، داخل بهترین شهرک های باغ ویلایی با امنیت مثال زدنی، باغ ویلای خود را انتخاب نمایید.

ویلاها در معماری بنا دارای ویژگی های زیادی می باشند که یک از این ویژگی های متمایز این است که در محوطه های باز و بزرگ ساخته می شوند. بعضی از نماهای ویلاها از یک برجک مرکزی که از تمام قسمت های بنا بلندتر است برخوردار می باشند که نقطه کانونی بنای ویلا نام برده می شود. خانه های ویلایی در اطراف زمین های بزرگ که مملو از درختان تنومند، مناظر طبیعی و دلنشین، آبنماها و غیره می باشد ساخته می شوند . فضایی که بنای ویلا را شامل می شود باید شامل جذابیت های بصری باشد . همچنین محوطه سازی و دکوراسیون خارجی ویلا بسیار اهمیت دارد.