نکات خرید باغ ویلا در شهریار

شهریار یکی از مناطق اطراف استان می باشد که امروزه با وجود آب و هوای نامناسب و نزدیکی به شهر توجه افراد را برای ساخت و خرید باغ ویلا جلب کرده است. شهریار از لحاظ بافت شهری به دو دسته تقسیم می شود: 1.بخش شهری و مدرن، 2.بخش باغی و مدرن 

بخش شهری و مدرن: بخش اول مربوط به شهرک های والفجر، کردزار، کردامیر، تیسفون، کردزار و باغستان می باشد. برای خرید باغ ویلا در اطراف مناطق شهریار می توانید از بهترین شهرک های این منطقه از جمله : والفجر و تیسفون باغ ویلای مورد نظر خود را خریداری فرمایید .تجربه چندین سال مشاوران املاک سها ثابت کرده است که این شهرک ها دارای بهترین و لوکس ترین باغ ویلاها هستند که در لیست باغ ویلاهای سها ثبت گردیده است. این شهرک های ویلانشینی دارای امکانات و مزیت های زیادی می باشند، دسترس آسان به مرکز شهر، امنیت بالا و نگهبانی 24 ساعته، محوطه سازی فوق العاده زیبای باغ ویلا به همراه  نورپردازی مهندسی شده در شب، دارا بودن انشعابات قانونی، استخرهای سرپوشیده و روباز همراه با تمامی تاسیسات در محوطه باغ، وجود اسناد شش دانگ و تک برگ همراه با پایان کار شهرداری ، را می توان  اشاره کرد. قابل ذکر است که مساحت زمین های این مناطق از 1000 متر شروع می شوند و حداقل مبلغ برای خرید باغ ویلا 900 میلیون را باید در نظر بگیرند.

خرید باغ ویلا در شهریار

شهرک کردزار یکی دیگر از شهرک های شهریار است که در سال های اخیر نظر زیادی از فروشندگان و خریداران را به خود جلب کرده است . قیمت باغ ویلاها در شهرک کردزار مطابق با مساحت آن ها ، دارا بودن اسناد و پایان کار شهرداری، انشعابات، مجوزها و موقعیت مکانی متفاوت می باشد که اکثر آن ها بالای 300 میلیون می باشند.

مشاوران با تجربه املاک سها با سابقه چندین ساله در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. که به واسطه فعالیت چندین ساله در این زمینه تجربه خوبی را کسب نموده و شما خریداران می توانید با اطمینان کامل ملک مورد نظر خود را بررسی کرده و خرید نمایید تا در سال های آتی دچار مشکل نشوید.

مناطق وحیدیه، کردامیر، یبارک هم نسبت به دیگر مناطق شهریار از ارزش ملکی بالایی برخوردار می باشند و در لیست باغ ویلا های املاک سها باغ ویلاهای زیادی در این مناطق گردیده است. بخش مدرن و شهری: این بخش هم شامل ولیعصر، اندیشه(فاز1 تا فاز 4)، عباس آباد و شهرک های دیگر می باشد.