معرفی شهرک ویلای جنوبی و قشلاق ملارد

معرفی شهرک ملارد ویلای جنوبی:

شهرک ملارد ویلای جنوبی بین شهرستان شهریار و ملارد واقع شده است و یکی از بهترین مناطق برای ساخت شهرک ویلایی در غرب استان تهران می باشد. این شهرک با 4 فلکه، خیابان های فرعی 20 متری، بلوار اصلی 30 متری و کوچه های 12 متری برای بازدید کنندگان جالب بوده است.

در این شهرک باغ ویلاهایی با قطعات و متراژ های مختلف وجود دارد از جمله: 4 قطعه 1 هکتاری، 32 قطعه 2 هکتاری، 157 قطعه 525 و 600 متری و 1347 قطعه 1500 متری در ابعاد 25*60 که باعث شده است نظر خریداران زیادی را با هر گونه سلیقه و توان مالی به خود جلب کند.

شهرک ملارد ویلای جنوبی در طرح کمربند سبز تهران قرار گرفته است و به دلیل اجرا نشدن این طرح متاسفانه واحد های صنعتی به این مجموعه راه پیدا کردند اما در سال های آتی به دلیل طرح خارج شدن این واحدهای صنعتی از مسافت 120 کیلومتری استان تهران  و منتقل شدن به اطراف شهرها امیدوار هستیم این شهرک مجددا به حیات دوباره برگرد و شهرک های فوق العاده زیبا در آن ساخته شود.

قیمت قطعات این شهرک با توجه به امکانات و مکان مورد نظر در منطقه  از حدود متری 70000 تا حدود متری 600 هزار تومان در نوسان می باشد .با توجه به شش دانگ بودن اسناد این مجموعه و قابلیت انتقال قطعی و همچنین پیش بینی رونق دوباره،شاهد مراجعه مجدد خریداران و سرمایه گذاران برای خرید قطعات این مجموعه هستیم.

گروه مشاورین املاک سها با مشاوران باتجربه خود و سابقه چندین سال در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران با اطلاعات تکمیلی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

معرفی دهکده باغ ویلایی قشلاق ملارد:

یکی از توابع استان تهران که در دهستان ملارد شمالی واقع شده است روستای قشلاق می باشد که در گذشته قوشه قشلاق نام داشته و یکی از حومه های ملارد محسوب می شد. جمعیت این روستا طبق سرشماری انجام شده در سال 1395 برابر با 5110 نفر بوده است.

در قشلاق ملارد باغ ویلاهای زیادی در سایت املاک سها برای خرید و فروش ثبت گردیده است . مشتریانی که قصد خرید باغ ویلا در ملارد  و مناطق اطراف آن دارند می توانند به لیست باغ ویلاهای این سایت مراجعه کنند و باغ ویلاها را در متراژ ها و قیمت های مختلف با بهترین امکانات از جمله انشعابات کامل و قانونی (گاز،آب، برق)، محوطه سازی های فوق العاده لوکس همراه با آلاچیق، باربیکیو، فضای بازی کودکان، استخر های روباز همراه با تاسیسات، درختان مثمر میوه ،واقع در بهترین شهرک باغ ویلایی ملارد همراه با نگهبانی 24 ساعته،و دارای اسناد معتبر شش دانگ،تک برگ همراه با پایانکار شهرداری مشاهده کنند.