خرید باغ ویلا در زیبادشت

یکی از شهرهای استان تهران که در مسیر ماهدشت و صفادشت و در جنوبی ترین بخش شهرستان کرج قرار گرفته است زیبادشت می باشد . در سال های اخیر زیبادشت به دلیل برخورداری از آب و هوای سالم ،دارا بودن تمام امکانات رفاهی و شهری از جمله درمانگاه ها، بیمارستان ها، فروشگاه، آسفالت بودن مسیرها ، نوردهی لازم و همچنین دسترسی آسان به مرکز شهر و قرار گرفتن در موقعیت ویژه و وجود باغ ویلاهای لوکس و لاکچری بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و جمعیت آن حدودا برابر 10 هزار نفر می باشد که یکی از مناطق محمدشهر محسوب می شود.

خرید باغ ویلا در اطراف مناطق استان تهران از جمله زیبادشت که بسیار سرسبز و زیبا می باشد هم به سلامت جسم و روح کمک می کند  و هم شما را از ترافیک های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد. به همین علت مشاوران قدیمی و باتجربه املاک سها با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا ،زیبادشت را برای خرید باغ ویلا به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنند.

با مراجعه به لیست باغ ویلاهای املاک سها مشاهده خواهید کرد که تمام باغ ویلاهای ثبت شده که در متراژها و قیمت های متفاوت می باشند دارای بهترین امکانات از جمله: واقع در بهترین شهرک های ویلایی منطقه همراه با نگهبانی 24 ساعته ، دارا بودن امنیت کافی، استخر روباز و سرپوشیده در فضای باغ و مجهز به تمامی تاسیسات، انشعابات قانونی و کامل(آب،برق،گاز)، محوطه سازی دلنشین و طبیعی، نورپردازی های مهندسی و حرفه ای، آلاچیق، باربیکیو، گل آرای های فوق العاده شیک و از همه مهم تر دارا بودن اسناد شش دانگ و تک برگ با پایان کار شهرداری و تغییر کاربری از جهاد کشاورزی می باشند.

املاک سها با هدف ارائه بهترین خدمات در خصوص خرید و فروش باغ ویلا تاسیس شده است که در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند و با آگاهی از تمامی باغ ویلاهای موجود در این منطقه می توانند کاملترین اطلاعات لازم در جهت خرید باغ ویلا در زیبادشت  و سایر مناطق را برای شما مشتریان گرامی ارائه دهند.