نکات خرید باغ ویلا در ملارد

خرید باغ ویلا در ملارد:

استان تهران با وجود آب و هوای هوای نامناسب در اطراف خود از مناطق خوش آب و هوایی برخوردار می باشد، که امروزه برای ساخت و خرید باغ ویلا بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت است . ملارد یکی از مناطقی می باشد که از نظر موقعیتی در جنوب غرب استان تهران واقع شده است که  ضلع شمالی آن به دو بخش صفادشت و مرکزی خاتمه می یابد که دارای بافت مسکونی و شهری هستند.

ملارد در 4 فصل از نظر آب و هوایی بسیار معتدل می باشد، در فصل بهار آب و هوای خوش و بسیار دل انگیز، در فصل تابستان نسبتا گرم ودر فصل پاییز و زمستان سرد است.

 ملارد از غرب به مناطق خوشنام، کوشکک و دهکده باران منتهی می شود که خوشنام یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی در ملارد می باشد که دارای ارزش ملکی بالایی می باشد که در لیست باغ ویلاهای املاک سها باغ ویلاهای زیادی در این منطقه با متراژ ها و قیمت های مختلف و بهترین امکانات برای فروش ثبت شده است. یکی از مزیت های خرید باغ ویلا در ملارد دسترسی آسان به مرکز شهر و دارا بودن تمام امکانات رفاهی و همچنین امنیت بالا می باشد. همچنین ضلع جنوبی ملارد به مناطق لم آباد، قشلاق و... ختم می شود که منطقه لم آباد برای خرید باغ ویلا به دلیل وجود ویلاها و باغ های فراوان و زیبا نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

یکی از مسائل مهمی که برای هر خریداری از اهمیت بالایی برخوردار است وجود اسناد معتبر، فاکتورهای مکانی، مجوزها و موقعیت عالی درآینده می باشد که در منطقه ملارد اسناد به دو قسمت تقسیم می شوند : اسناد مسکونی که بیشتر این اسناد اوقافی می باشند و موجب عدم خرید مشتریان می شود. باغ ویلا: بیشتر این زمین ها دارای سندهای معتبری  هستند و خرید و فروش آن ها بسیار رواج پیدا کرده است. امامزاده ابراهیم و بیبی سکینه از آثار باستانی این منطقه به شمار می روند.

مشاوران با تجربه املاک سها با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران از جمله ملارد، شهریار و محمدشهر  آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند. و به واسطه فعالیت چندین ساله که در این زمینه تجربه خوبی را کسب کرده اند بهترین باغ ویلاها را در اختیار شما می گذارند.