زیباسازی محوطه باغ ویلا با عناصر طبیعی

زیباسازی محوطه باغ ویلا

رودخانه خشک: برای زیباسازی محوطه باغ ویلای خود می توانید یک بستر رودخانه خشک که از میان محوطه باز خانه رد می شود ایجاد نمایید تا هنگام بارش باران جذابیت آن چندین برابر بشود ، این ایده را می توانید در مدل های مختلف با کمک ابزارهای مدیریت آب برای محوطه باغ ویلای خود  به بهترین شکل فراهم سازید.

  • باغ مرتب با ظاهری طبیعی: تمام سعی خود را داشته باشید تا باغ ویلای خود را به کمک وسایل طبیعی محوطه سازی کنید برای مثال می توانید از سنگ های مختلف با اندازه های متفاوت که به صورت نامنظم چیده میشود استفاده کنید و همچنین با استفاده از بته های پر پشت بومی که نیاز به آبیاری کمی دارند یک آرایش طبیعی و دلنشین را به وجود آورید.
  •  استفاده از گیاهان لب گلدانی: در باغچه خود گلدان هایی که دارای گیاهان تنومند همراه با شاخه های زیبا و پربار، با برگ های حجیم و پرکننده هستند و لبه گلدان را پوشش می دهند خریداری فرمایید. 
  • سفر در باغ : اگر برای زیباسازی محوطه باغ ویلای خود تلاش کنید و ایده های جالبی را پیاده سازید مطمئن باشید با ورود به باغ خود حس سفر کردن به شما دست می دهد تصور کنید که یک مسیر همراه با سنگ های نامنظم که باعث کم شدن سرعت راه رفتن شما می گردد و اجازه می دهد از گل و گیاهان رنگارنگ و خوش بویی که در آن جا کاشته شده است لذت زیادی ببرید و محو زیبایی های بی نظیر بشوید.
  •  راه پله سنگ طبیعی: اگر قصد دارید در محوطه باغ ویلای خود راه پله بسازید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از تخته سنگ های طبیعی برای ایجاد یک فضای طبیعی زیبا استفاده کنید اگر از سنگ های منطقه خودتان استفاده کنید، این پله ها می توانند باغ را با تمام منطقه یکدست کنند. تخته سنگ ها و شاخه هایی که لبه های راه سنگی را مزین کرده اند، طبیعی بودن فضای باغ را تکمیل می کنند
  • نورپردازی نامحسوس: یکی از مسائل مهم در باغ ویلا امنیت و دیده شدن نورپردازی فضا می باشد. شما می توانید با استفاده از فانوس ها و چراغ های رنگی که یک نورپردازی فوق العاده رویایی ایجاد کنید تا امنیت فضای باغ ویلای خود را هم افزایش دهید.

با کمی جست و جو در وب سایت املاک سها مشاهده خواهید کرد که بیشتر باغ ویلاهای واقع در شهریار ، ملارد و محمدشهر از عناصری که در مقاله گفته شد جهت زیباسازی محوطه استفاده کرده اند و مناظر زیبایی به واسطه ی این عناصر به وجود آمده است.