خرید باغ ویلا در اطراف استان تهران

در سال های اخیر خرید باغ ویلا در اطراف استان تهران بسیار رواج گردیده و نظر پایتخت نشینان را به خود جلب کرده است. امروزه شهرهای بزرگ از جمله تهران  به دلیل آب و هوای نامناسب و آلوده جای مناسبی برای زندگی نمی باشند از این رو بیشتر افراد برای گذراندن وقت خود در تعطیلات و بهره بردن از طبیعت سالم مطابق  توان مالی خود اقدام به خرید باغ ویلا در مناطق شهریار، محمدشهر و ملارد می نمایند.

زندگی در طبیعت با بهره بردن از امکانات رفاهی و شهری در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار و محمدشهر امکان پذیر می باشد، این مناطق به دلیل دارا بودن طبیعت زیبا به تفرجگاه مناسبی برای عموم مردم تبدیل شده اند. با مراجعه به لیست باغ ویلاهای املاک سها مشاهده خواهید کرد که تمام باغ ویلاهای ثبت شده در این مناطق از امکانات و قیمت های مناسبی با متراژ های مختلف برخوردار می باشند از جمله وجود استخر همراه با تاسیسات کامل، محوطه سازی های فوق العاده شیک، نورپردازی رویایی در شب ،وجود درختان مثمر میوه و همچنین دارا بودن سندهای تک برگ و شش دانگ همراه با پایان کار شهرداری.  قابل ذکر است که ساخت باغ ویلاهای لوکس در سال های اخیر در این مناطق خوش آب و هوا و نزدیک به مرکز شهر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 از مزیت های خرید باغ ویلا در این مناطق  کمک به سلامت جسم و روح ، فاصله کم تا تهران،  جاده های مناسب، دسترسی به امکانات رفاهی و ترافیک کمتر می باشد. هم چنین از نکات مهمی که در خرید باغ ویلا باید دقت فرمایید امنیت منطقه مورد نظر است به این دلیل که در بیشتر روز های سال باغ ها خالی از سکنه می باشند .

 اگر می خواهید باغ ویلایی را بخرید و سکونت دائمی داشته باشید باید نکاتی را در نظر بگیرید: از جمله این که منطقه مورد نظر دارای فروشگاه، داروخانه، درمانگاه و سایر امکانات رفاهی مهم باشد  به دلیل اینکه عدم وجود آن ها مشکلات زیادی را به همراه دارد.

اما اگر قصد خرید باغ ویلای تفریحی را دارید باید به تعداد اتاق خواب ها، نورگیری فضا، متراژ ویلا، متریال به کار رفته، سرویس های بهداشتی، عمر بنا، منطقه مورد نظر، جنس کابینت های آشپرخانه و امنیت منطقه و....توجه کنید.

مشاوران املاک سها در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار ،محمدشهر، ملارد و زیبادشت با کادری مجرب و وجود مشاوران آگاه نسبت به اخبار و نوسانات قیمتی در سال های اخیر توانسته اند باغ ویلاهای زیادی را به فروش برسانند . شما دوستان عزیز می توانید با مراجعه به این سایت باغ ویلای مورد نظر خود را با مشورت مشاوران با تجربه خریداری فرمایید.