معرفی مناطق کردامیر و وحیدیه

معرفی کردامیر:

منطقه کردامیر یکی از روستاهای زیبای واقع در شهریار می باشد که در غرب استان تهران واقع شده است و طبق سرشماری که در سال 1390 صورت گرفت جمعیت آن 1.898نفر است.

مطابق گفته های باستان شناسان، در گذشته یکی از سه دروازه ها و راه های ورودی به شهریار، روستای کردامیر بوده است و به دلیل ارتباطی که میان تپه های جوقین و کردامیر وجود دارد می توان بیان کرد که تاریخ کردامیر به دوران  پیش از اسلام بر می گردد.

این روستا یکی از قریه های شهریار قدیم، به دلیل وجود آب و هوای معتدل و آبادانی دارای سابقه تمدن می باشد. امروزه به دلیل نزدیکی این روستا به تهران و وجود باغ های سرسبزی که در آن وجود دارد این روستا برای سرمایه گذاران ساختمان سازی و تفریحی و احداث مراکز تجاری و ... مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین کردامیر یکی از قطب های کشاورزی است که محصولات کشاورزی و میوه های زیادی دارد.

با مراجعه به لیست باغ ویلا های املاک سها ملک مشاهده خواهید کرد باغ ویلاهای واقع در شهریار منطقه کردامیر با امکانات رفاهی کامل و محوطه سازی های فوق العاده، آرامش را در میان طبیعت زیبا و بکر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

معرفی وحیدیه:

یکی دیگر از شهرستان های استان تهران که در بخش مرکزی شهرستان شهریار واقع شده است وحیدیه می باشد، آب و هوای منطقه وحیدیه مطبوع  و دارای زمین های کشاورزی فراوانی که باعث شده است بیشتر افراد در این محل  به ساخت باغ ویلا بپردازند.

جمعیت این منطقه طبق سرشماری که توسط مرکز آمار ایران در سال 1385 صورت گرفت برابر 29500 نفر می باشد ، جمعیت این منطقه روز به روز در حال افزایش می باشد . از به هم پیوستن پنج روستای جوقین، قصطانک، شفیع آباد، قصبه، اسماعیل آباد و محله وحدت در سال 1355 تشکیل شده است که در فاصله 8 کیلومتری شهرستان شهریار می باشد.